eadni

• Trådstarter Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet Opprettet
M

MaiSeptAugSkatt

Guest
Var inne på bloggen din å titta!! sååå flink du har vært med den!!! kjempekoselig å lese litt om hvordan dere har det!
OG så utroooolig flink du er å scrappe!!! er jo kjempelenge siden jeg har sett noe fra deg nå... Så det var morro å se... Kjempeflink er du!!! virkelig!!![:)][:)][:)] får så lyst scrappe selv nå...hehe

Takk! [:)]
Er ikke så flittig med bloggen, men jeg kommer til å blogge straks jeg scrapper noe igjen. Har scrappetørke for øyeblikket [8|]

Kjempeflott blogg!![:D][:D][:D]

Haha...gjett hva jeg har gjort nå!!?!??[:o]
Veeel...etter å vært inne på bloggen din igår ble jeg så inspirert og skikkelig gira på å sette igang igjen selv såeee.....

Har handla litt på nett igjen(bombe!)
Handla ikke for mindre enn litt over 2000 kr heller[:o][:o][:o][:o]
Så nå venter jeg enda en pakke i posten[:D]

Det verste er jo at jeg har pakka bort ALLE scrappesakene mine...alt står oppbevart i nabohuset siden vi ikke har plass her vi bor nå egentlig...
hva er det jeg har gjort nå da????[:o][:o][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: MaiogSeptemberskatt

Veeel...etter å vært inne på bloggen din igår ble jeg så inspirert og skikkelig gira på å sette igang igjen selv såeee.....

Det verste er jo at jeg har pakka bort ALLE scrappesakene mine...alt står oppbevart i nabohuset siden vi ikke har plass her vi bor nå egentlig...

Har du shoppe på nettet?! Åh,gid.. [:o][8D] hihi..
Håper vi får se litt av scrappingen din da! [:D]

ORIGINAL: eadni

Har du shoppe på nettet?! Åh,gid.. [:o][8D] hihi..
Håper vi får se litt av scrappingen din da! [:D]

hihi..yess...fikk virkelig shoppa fra meg der ja... gir deg all skyld jeg..hehe... ble så inspirert da jeg så bloggen din..hehe[:D]
her er link med bilde av det jeg shoppa: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=19696023
Men så var det det med tid da... dagene går jo i ett her for tiden... får jo aldri tid til å sette meg ned med scrappinga[:(]

Åååååh, right back at me?! [8D] Nå fikk JEG shoppeKLØE her!! [:D]
Masse fint! En kjempesmart svangerskapsmappe (noe jeg har savnet begge gangene)!

nå har jeg gjort det igjen..venter ny pakke i posten[8|]
handla ikke for like mye denne gang altså[8D]
Driver å prøver ordne meg til en fin scrappekrok...men orker ikke gå i nabohuset å leite gjennom alle tinga mine...(alt står fortsatt oppbevart der) så da måtte jeg ha et nytt kuttebrett, en kniv , lim og skjæreunderlag[:)] ble litt stæsj og da[8D]

ps. svangeskapsmappa er helt genial. såå mye lettere å ta den med meg overalt når den er i den flotte mappa...
hadde den med sist jeg var hos jm. hun syntes den var kjempeflott!
Og tilfeldigvis hadde jeg den med den dagen det endte med jeg måtte ha en øyeblikkelig hjelp time hos legen. Da var det hvertfall lurt den var med!!
såå fornøyd med den! får plass til alt i den! er til og med lommebok og kortholder i den[:)]

ps. svangeskapsmappa er helt genial. såå mye lettere å ta den med meg overalt når den er i den flotte mappa...
hadde den med sist jeg var hos jm. hun syntes den var kjempeflott!
Og tilfeldigvis hadde jeg den med den dagen det endte med jeg måtte ha en øyeblikkelig hjelp time hos legen. Da var det hvertfall lurt den var med!!
såå fornøyd med den! får plass til alt i den! er til og med lommebok og kortholder i den[:)]

[:-] HVOR har du fått tak i en sånn??

Back
Topp