e spent

nemi.marselia

Forumet er livet
på korsen d vil gå
sambo reise på sjøen om 10daga (+/- en dag) å bi borte i 5-6uke
så då bi æ aleina m 2 små prinsesser å lure på korsen d vil gå.
går sekkert fint, men bi væl tyngst den første uka når Katarina savna pappaen sin å før æ klare å finne ei rutina på korsen man får jort teng mæst effektivt.

dåkk m fleire små å e masse aleina m di har dåkk goe tips som kanskje jør værdagen lættare[;)]

OI! Men du er så tøff, så dette fikser du![:)]

ORIGINAL: snupsemamma

Aner ikke, men jeg blir i samme situasjon som deg i juli... Sambo jobber på sjøen han også, og blir borte i 6 uker da[&o][&o] Nå får jo jeg bare én liten å ta meg av, men jeg må innrømme at jeg ser litt mørkt på det... Så jeg tar gjerne imot gode råd om hvordan jeg skal klare meg[:)][:)]

går sekkert kjæmpefint
huska sjøl æ synes d va skræmmanes første gong æ blei heilt aleina m Katarina, tungt va d i starten men så gikk d sæ t.

ORIGINAL: Meeelina

Lykke til, går nok så bra så[:)]

har to med 16 mnd mellomrom, hun yngste krever endel ekstra, og mitt "enkle" råd er...
-ta det med ro, bruk den tiden du trenger på å gjennomføre ting, og ikke planlegg for mye i løpet av en dag..
kan fort gjort ta 15-20 minutter bare å kle på dem for å komme seg ut døra, med klær/solkrem osv osv..
blir fort stress og mas, hvis man får dårlig tid, har ikke tall på alle de gangene jeg har ringt barnehagen til eldste å sakt vi ikke rekker dit til 0930! hehe...

når man kommer inn i rytmen, er det faktisk deilig å føle hvor glatt alt egentlig går..
man kan klappe seg litt på skuldrene og skryte av seg selv, da! 

ORIGINAL: solstråla

har to med 16 mnd mellomrom, hun yngste krever endel ekstra, og mitt "enkle" råd er...
-ta det med ro, bruk den tiden du trenger på å gjennomføre ting, og ikke planlegg for mye i løpet av en dag..
kan fort gjort ta 15-20 minutter bare å kle på dem for å komme seg ut døra, med klær/solkrem osv osv..
blir fort stress og mas, hvis man får dårlig tid, har ikke tall på alle de gangene jeg har ringt barnehagen til eldste å sakt vi ikke rekker dit til 0930! hehe...

når man kommer inn i rytmen, er det faktisk deilig å føle hvor glatt alt egentlig går..
man kan klappe seg litt på skuldrene og skryte av seg selv, da! 

ja kanskje greit å ta tia t hjælp, ser allerede d tar tid å komme sæ ut døra,
Katarina e jo då ikkje i barnehage

ikkje lange mellomrommet du har mellom dine[:)]

Back
Topp