e spendt

Spennende ja.. Vi skal på torsdag, akkurat på 3 mndsdagen hans! [:D]
Gruer meg til vaksinene da....[&:]

Jeg skal også på torsdag, og gruer meg masse[&:] Men d går nok godt....

Jeg skal i morgen og gruer meg litt. Men er veldig spent på å se hvor mye han har vokst siden sist....

vi var i dag og det gikk kjempe fint. jeg gruet meg skikkelig,men han var ikke lei seg i det hele tatt... og han var over 8!!!kg... han er stor!! hehe

ORIGINAL: Mayajenta

var på 3 mnd kontrollen på torsdagen vi..gikk bra men lukas fikk DEN reaksjonen på sprøytene da litt senere på ettermiddagen og det var helt forferdelig å se på..han skrek og skrek som om han hadde vondt en plass,og hvis vi kom borti lårene hans der de hadde satt sprøytene så hylte han ja.. han skrek uavbrutt (vill skriking) i nesten 2 timer.men ingen feber eller noe annet

Huff, så kjedelig.. Sikkert veldig øm av stikkene han da.[:(]

ORIGINAL: Mira23

vi var i dag og det gikk kjempe fint. jeg gruet meg skikkelig,men han var ikke lei seg i det hele tatt... og han var over 8!!!kg... han er stor!! hehe

Hva er snittet på 3 mnd??
Er spent på hvor tung Ben er nå.. Han tok nemlig igjen snittet da han var 11 uker! *stoltmamma*[:)]

ORIGINAL: Irene30

ORIGINAL: Mira23

Hva er snittet på 3 mnd??
Er spent på hvor tung Ben er nå.. Han tok nemlig igjen snittet da han var 11 uker! *stoltmamma*[:)]

det vet jeg ikke, men på den kurven hu hadde på datan sin så er det jo en strek på normalen,så er det markert litt over og under som også er "normalt" men tobias lå over normalen der igjen.. hehe.. så hu sa at han var stor,men ikke noe farlig med det sa henne.. jeg hadde bare ikke en baby lengre..[;)] han var jo 65 cm også... men er godt gulla våre vokser og da[:D]

vi skal på mandag, må ha med gubben for det er litt styr å få med to dit alene, også har jeg sprøyteskrekk, så jeg må nok sette meg i ett hjørne mens sambo får holde og trøste...

Back
Topp