E.L.F..

lmk88

Forumet er livet
VIP
Oktoberskattene 2015
Noen andre som har bestilt herfra?
Bare lurer på om dere er like fornøyd med varene som jeg er.. Bestilte en sånn kost, den er kjempe myk og fin å bruke..
Også en lipgloss, ser nesten ut som Angelina Jolie[8D]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Har bestilt, men har ikkje testa da endo. Fekk da i posten idag, så har igrunn berre kikka på da te no [8D]

Test sminka nå[:D] Du blir sjokkert over så bra sminke til den prisen[:D]

ORIGINAL: KaKeMoNsTeReT

bestillte masse! og har tipsa de fleste jentene jeg kjenner[:D][:D] kommer aldri til å kjøpe sminke i butikkene mer,er jo superbillig der inne!!!

Jeg bestilte for 188kr.. Får jo nesten ikke en maskara for den prisen i butikker.. Min nye sminke-butikk ja[:D]

Har bestilit men ikke fått det ennå..

ORIGINAL: Mor^til^lille^gullet

Tok det lang tid før du fikk det? jeg har bestilt masse[:D] kan ikke du ta bild av alt og vise det da? he he[8D]

Tok vel ca to uker før jeg fikk det... Finner ikke kabelen til mobilen, heller ikke til kamera...[&o]

Hvilken butikk er dette???

Tok det lang tid før du fikk det? jeg har bestilt masse[:D] kan ikke du ta bild av alt og vise det da? he he[8D]

Eg bestilte 17 desember, og fikk det i posten idag. La ut bildet av alt eg fikk tidligere idag [;)]

Supert å høre at det er bra sminke[:D] Jeg skal bestille derfra så fort jeg får juleøkonomien på kjøl igjen [:D][:D]

Eg bestilte 17 desember, og fikk det i posten idag. La ut bildet av alt eg fikk tidligere idag [;)]

Link?[8D]

http://eyeslipsface.no/

ORIGINAL: unemoren

Link?[8D]

Om det var te tråden min du meinte, så her http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=17140807&mpage=1&key=�

Link?[8D]

Om det var te tråden min du meinte, så her [;)] http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=17140807&mpage=1&key=�

Det var det jeg mente men fant den selv men takk for det[;)]

Har bestilit men ikke fått det ennå..

Ansiktskostene er ikke gode. Men skygge kostene liker jeg! Spes den ene!! Liker mineralsminken dems sånn passe, men jeg liker TIKEI sin bedre. Så jeg blir med den;)

Fikk en gloss på kjøpet fra elf, den er en av de bedre glosene jeg har prøvd. Varer faktisk litt!

Den eyelineren med øyenskygge i enden er også knall!!!

Back
Topp