e hentesettet klart?

jepp,det er klart.. kjøpte det igår! det er turkist for det passer til både gutt og jente siden jeg ikke vet hva det blir... bukse og jakke,lue og hvite små sokker

ORIGINAL: Tixxxy

Jepp her er hente settet klart...[:D] Var å kjøpte det på mandag. Jeg kjøpte kvitt, så pynter jeg med blå sokker, lue, helseteppe og kanskje en blå body under, alt etter hvordan været er..[;)]

Måtte vise bilder også[:D][;)]

åh,det va kjempefint[:D][:D]

Her er det ikke klart enda.. Har nemlig masse klær jeg må kikke gjennom etter jeg kommer til fastlandet, for å se om noen av de dressene mamma har kjøpt er brukbare.. [:D]
Ho har kjøpt masse klær nemlig.. Blir nok til at jeg går i kikker litt for å finne noe fint og de siste ukene før fødsel.. [:D]

Jepp! Her er hentesettet som mamma min var å kjøpte på lørdag:

http://img226.imageshack.us/img226/2389/hentesettwj1.jpg

Jeg skal finne lue som passer til, men har ikke funnet enda.

Og som et tips til dere alle, så var jeg på Lindex idag og handlet masse for lite!!!!!!!! Fikk en hel pose for 107,- Det er masse klær fra str. 50 til 92 som selges for halv pris av rød pris. Dongeriakke for 20,- liksom......[:D]

Mormor strikker hentesett, akkurat som hun gjorde til emma. Det er lilla å kjempesøtt! Men har ikke fått det enda.

Jeg også har kjøpt et sett med hvit sparkebukse og grønn body med giraff på. Har også kjøpt med lue og håndkle i det samme!

Nå ønsket svigermor å kjøpe hentesett til oss. Det er også kjøpt på H&M og er ganske likt det med giraff bare at det er mus på den isteden. Der har vi både et sett med body og sparkebukse. Og et sett med bukse og jakke.

Må bare si at jeg synes det er utrolig lite klær som er nøytrale farger da! Vi vet jo tross alt ikke hva vi får! Kan liksom ikke handle inn både rosa og blått for sikkerhet skyld heller!
Hvorfor ikke litt mer i grønt eller gult f.eks?!

Jeg har en dress som jeg kjøpte på HM i str.50, men jeg vet jo ikke hvor stor den blir,m så jeg har ikke bestemt meg helt enda[:)]

Mamma driv å strikkar hente sett i kvitt...veit ikkje kjønnet så då er kvitt graitt:) Har kjøpt ein body å ein dress som eg skal ha under...om det er passeleg då..hehe, veit jo ikkje kva str det blir. Gledar meg:0)

ORIGINAL: Twini

ORIGINAL: Lillemor82

ORIGINAL: Twini

ORIGINAL: Lillemor82

vi skal ha på et kremhvitt sett med en sånn giraff på fra H&M.......... kan ta bilde av dte etterpå... .(kjøpt meg nytt digital kamera i dag) [:D][:D] men først skal jeg på lindex en tur... hihi[:D]

Jeg og har kremhvitt fra hm med giraff på[:D]!

hihi.. så moro.. vi har alt md den giraffen vi da..[:D] jeg har tatt litt av.. jeg vet det!! hihi... men det vi skal ha som hentesett er det enkleste av dem.... som er helt kremhvitt.... med bare en LITEN giraff på.. er det det du har??[:D][:D]skal du og ha det som hente sett?[:D]

Skal bruke buksa og luen som hentesett. Er litt stor giraff på den buksa jeg har. KOmmer i samme kolleksjonen våre da[;)][:D]!

Jeg og har giraff-settet fra H&M som skal med på sykehuset [:D] Det blir hentesett dersom det andre blir for stort. Giraff-settet er i str. 50 og det andre i str. 56. Har body og lue til og. Og håndkleet da [:)]
Har helt dilla på giraffer for tida jeg [;)] Har det meste fra H&M, men nå er det jo blitt byttet ut med ei søt skillpadde har jeg sett....men den er mer til gutta tror jeg. Har fått en søøøøøøt kanin til jentene. Har den og jeg.....[:D]

jeg har sånn rosa "plysj" opplegg fra H&M som det står baby på som det hører en liten bukse til[:D]
så har jeg rosa sokker å rosa lue å rosa body[:D]

litt mye rosa ja, men d skulle jo bare mangle[:)]

jeg har noen alternativer - to i str 50 og et i str 56... vet jo ikke hva som passer. De ligger klare, ferdig vasket... Og så skal jeg ha på tøfler, og lue... og jeg holder på å hekle teppe også

Back
Topp