e eg stygg mor????

x1xsnorkfrøknå

Forelsket i forumet
vi er blitt bedt i cowboy fest i kveld... 120 påmelte... har sååååååååååååååååå lyst å gååååå... men typiskt jesper blei syk jen i går... etter å vert frisk 4 dager... hoste mye... men ingen feber... hva hadde du gjort... d e mi mor å syster som skal ha an,

Dersom han er feberfri og du har en barnevakt du stole på kan du vel gå? Og ikke drikke seg dritings liksom hvis det skulle vært noe..[;)]

Om han "bare" hoster og er forkjøla, så har han det helt sikkert fint hos din mor og søster!
Viktig at dere også kommer dere ut og får litt alenetid [:)]

få me det at an har astma... vert syk siden jul... an e 8 mnd.. å eg har vert vekke fra an 3 ganger... sjenne eg har litt lyst å ver sjerist me mannen min

Syns du skal gå og kose deg..mamman din kan fint ta seg av den lille [:)][:)]

ORIGINAL: [K]

Syns du skal gå og kose deg..mamman din kan fint ta seg av den lille [:)][:)]

Jeg hadde garantert dratt!

Trur nok han klara seg heilt fint med mor og søstra di, er berre å reise med god samvittigheit! [;)]

så lenge guttungen ikke har feber og mammaen din sier d er greit så hadde jeg dratt!!!

sneipen er forkjøla her og, hadde feber tidligere i uken, nå er d snørr og hoste som henger igjen - og han skal på overnatting til bestemor ettersom vi skal feire bursdagen min her hjemme i dag!!

ORIGINAL: Wenchus

Om han "bare" hoster og er forkjøla, så har han det helt sikkert fint hos din mor og søster!
Viktig at dere også kommer dere ut og får litt alenetid [:)]

ORIGINAL: snorkfrøknå

det e det mor åg seie,,, men får såååååååååå dårlig samvittighet...

Husk at mamma har alltid rett[;)]
synsdu skal reise og kose deg,har latt barna være med barnevakter vi om de bare har snufsa og vært litt forskjøla[&:][&:][:D][:D]

jeg hadde dratt og passet på at jeg ikke drakk for mye[:)] deilig med et lite avbrekk! dere trenger det helt sikkert om dere har slitt med sykdom helt siden jul!

KOS deg!! Regner med at mamma'n og søstra di kan astmamedisinen skulle det være noe
Og som sagt tidligere her,du trenger jo ikke å drikke masse. Bare kos deg på fest[;)] YeeeeeeeeeeeeeeeeHaaa!![:D][:D]

Mammaen din har jo tatt seg av deg når du har vært syk! Så det går helt sikkert fint[:)]
Gi instruks på astma med. så ordner det seg[:)]

Kos deg med mannen i kveld[;)]

Back
Topp