E dt flere enn meg

Bolle#i#ovnen <3

<3Gleder-seg-til-Desember<3
som bekymrer seg litt for den lille i magen?

er nysgjerri på hvordan den lille har det, om den vokser som den ska, lyst til og kjenne tegn...

Hva 14 uker når je fant det ut me første...

Nei, du er nok ikke alene om det. Testet positivt igår, 3+3, og har nå lest om kjemisk graviditet. Så nå bekymrer jeg meg for d også :P Men jeg tok 3 tester, inkludert en cb digital, og det står jo at den kan teste positivt 4 dager før IKM, så jeg prøver å tenke at det er jo ganske vanlig å teste positivt så tidlig og faktisk være gravid. Blir vel å være urolig til babyen er ute jeg tenker jeg :P

hehe, jeg blir ihvertfall det til att jeg har vært på ul, og begynner og kjenne spark :-)
det er jo så lite, så har liksom ikke gått opp før meg enda, er bare vondt i brystene, og uvel som tyder på det, så gleder meg til at jeg kan bynne og kjenne bebien og virkelig føle meg gravid :-)

nei. jeg fant det ut i dag og er allerede bekymra! jeg har mista før da, så er "klok av skade"

off..
kjenne meg veldig usikker så tidlig i sv...

Jeg prøver å ikke tenke på det. Men det er ganske vanskelig... 7 uker igjen til de magiske 12 ukene.... Føles som en eeeevighet!!

Jeg er livredd hver gang jeg synes det stikker, strekker eller murrer litt ekstra...holder fortsatt pusten hver gang jeg er på do !

godt og høre att det e flere enn bare meg som er nervøs og spent...
her er det 6 uker igjenn til jeg kan senke skuldrene.. kjenne att dt murre, stikk og er generelt uvel i kroppen, er nokk for att jeg ikke klare og slappe av og venne meg til tanken helt enda...

åh! er godt det er flere som syns det stikker og murrer :P

Er bekymra jeg også... Er nok litt fordi jeg er blitt eldre og tenker mer.. Sist jeg var gravid var jeg 10 år yngre og ikke så bekymra ;) det er jo ett veldig etterlengta svangerskap så derfor blir jeg mer redd for at noe kan være galt.. Klarer nok ikke å slappe helt av før jeg kjenner liv...

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app

er nokk ganske lik meg der, klare liksom itj å skjønne nå tå dt før æ har bevis på att dt e liv og alt står bra te me nurke...

Kjenn meg SÅ godt igjen i alt her! E 4 uke på vei i dag og det e 12 år sia siste svangerskap... Har litt vansklig førr å se før meg at dette går bra..har så mykje murring og strekksmerta! Håpa di neste ukan fram te uke 12 går bra...og fort! :angel13

Har hjertet litt ekstra i halsen nå, for på denne tiden begynte jeg å blø sist, og mistet 7+3. I dag er jeg 6+5...
Men det går bra denne gangen!! :) Det har jeg bestemt!! :)

Back
Topp