E dokker i full jobb?

Lille.meg

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
JuniJubel2021
Oktoberbarna 2021♡
Junibollene 2023
Som titteln sir.. kordan e detme jobb situasjon til alle her?

Æ e sykemeldt 50%. Har vært det sia uke 12, nu e æ 16+4. Føle mæ mye bedre, så trur æ skal gå ned til 20% sykemelding, bare før å ha litt tid på mårran, å før å ikke slit mæ helt ut på jobb:-)

Var sykmeldt i starten, men er nå i 100% svangerskapspenger. :) Fysisk krevende jobb som ikke kan tilrettelegges dessverre :(

Jeg er ufør.

Nei, jeg har fått 100% sv.skapspenger grunnet at jobben ikke får tilrettelagt for meg..

Var sykemeld 100% i 2 uker ganske tidlig, uke 7 - 9. Så to uker med 50 % og deretter en uke med 30 %. Er nå hjemme med 100% svangerskapspenger da jobben ikke ville/ så seg nytte i å prøve å tilrettelegge denne gangen.

Har hvert hjemme siden uke 8 eller noe sånt, er nå helt sykmeldt fram til 30 mai men blir nok sykmeldt den siste uka også før jeg får svangerskapspenger, litt anderledes her i Sverige siden man kan være syk å få svangerskapspenger! Sykmeldt mest pga bekkenløsning men har også hatt ekstrem kvalme og svimmelhet oppå det igjen.

Jeg kommer til å få svangerskapspenger fordi jobben ikke kan garantere at jeg ikke blir utsatt for covid-19 smitte, jobber på apotek og har en del kollegaer som har blitt smittet på jobb. Dessverre kommer det inn kunder med smitte enten at de vet det selv eller før de får prøvesvar, også hatt en del kunder som har måtte gå fra jobb pga symptomer men allikevel kommer på apoteket for å kjøpe smertestillende osv mens de venter på å kunne bestille time til pcr test :rolleyes:

Vi har forresten også restriksjoner på antall inne på apoteket, anbefalt å holde avstand og jobber med visir, men hjelper dessverre ikke alltid.

Eg er 100% i jobb og satsar på å vera det fram til permisjon. Eg er i veldig god form om dagen og er glad for det:angelic: det er nok ei blanding av lite fysisk krevande jobb, førebyggande behandling hos kiropraktor og ein sterk kropp etter mange års strukturert trening.

Har 40% svangerskapspenger, så jobber resterende 60%

Jeg var sykemeldt i begynnelsen, pga. kvalme og sliten/trøtt. 100% i 2 uker, så 50% i 1 mnd og til slutt 25% i 2 uker.
Nå har jeg 20% svangerskapspenger, da det ikke er mulig å tilrettelegge på dagvaktene mine (utagerende bruker). Jobber kveld som vanlig. Egentlig helg også, men var 100% sykemeldt denne helga (fast arbeidshelg). Pga. bekkensmerter i kombinasjon med lange vakter (12,5 timer).
Får se hvordan det blir neste arbeidshelg, kanskje gradert sykemelding hvis sjefen kan tilrettelegge så jeg jobber halve dager for eks. Hvis ikke blir det sikkert 100% da også.
Ellers i fin form :)

Er sykmeldt i 9 uker 50% til og med neste uke. Går så over i 30% i 2 uker før jeg prøver meg tilbake for fullt - forhåpentligvis frem til permisjon starter.

Får tilrettelagt noe på jobb, så får vi se hvordan det blir når det ikke lenger blir påbud om munnbind og avstand.
Må vel settes på ren kontor jobb dersom det skulle skje før permisjonen

Jeg er i 100% jobb og det fungerer ganske greit! Jeg får tilrettelagt hvis jeg har behov for det og ønsker å stå i jobb så lenge jeg kan, tror jeg ville blitt mannevond om jeg måtte gå hjemme :confused: Så jeg kan ikke få noen vondter å bli sur og bitter i tillegg :hilarious:

100% sykemeldt til og med onsdag eller noe.. jeg og legen tenkte undersøke om mulighet til å sette meg over på svangerskapspenger, men vi får se..

Var først sykmeldt 100% i 8-9 veker pga kvalme og svimmelhet, så begynte jeg i 50%etter det, og tror ikke jeg kommer meg tilbake fullt pga bekkenløsningsplager, og arbeidet ikke kan tilrettelegge mer enn ca 50% for meg. Håper å holde ut i 50% en god stund. Kjenner det er hodt for psyken å gå på jobb :rolleyes:

Jobber i barnehagexsmile3 er ikke sykemeldt og jobber 100%. Har tre barn fra før. Er i veldig god form, så håper jeg kan jobbe lenge! Har søkt ut fem uker ferie i sommer slik at jeg kan hente meg inn da:) har mine tvil om at jeg klarer å komme tilbake 100% etter det, men noe skal jeg nok klare :p

Jobber 100 %. Men startet i jobb først i april etter forrige permisjon og ulønnet permisjon, så har fortsatt litt pågangsmot. Ikke så lenge igjen til sommerferie heller. Litt bekkenløsning, men føler det går opp og ned. Syns de forrige svangerskapene var tyngre.

Har formelt 120% stilling, hvorav 100% er egen bedrift. Men med egen bedrift blir det vel varierende over og under 100% jobbing avhengig av travle og rolige tider. Er i super form, så foreløpig er det ingen problem. Men er spent på hvordan det utvikler seg når jeg blir tyngre siden det er en del ståing og gåing i jobben min. Ønsker å jobbe lengst mulig.

Back
Topp