e det noen fra sunnhordaland her?

Hehe:) nei, tenkte eg sku spør nesten da samma innpå her i går kveld. Om da var Nåken som sku fø på Stord her inne :) har reagert på når du skrive at du må komma fra nærheten av meg :)

Hehe:) nei, tenkte eg sku spør nesten da samma innpå her i går kveld. Om da var Nåken som sku fø på Stord her inne :) har reagert på når du skrive at du må komma fra nærheten av meg :)

Du skal ikke se helt bort i fra at jeg kanskje ender opp med å føde der, selv om jeg bor i Sør-Trøndelag. Hihi! Mannen er nemlig derifra, og vi er en del nedover på besøk hos han familie :)

Har ikkje tenkt på jordmor time endo :) sist måtte eg venta til etter ordinær ultralyd. Men 21 veker var litt seint då. Var det fullt? Kjekt viss fleire før på Stord. Søster mi budde i Stavanger og kom heim til 17 mai å fødde her :)

Har ikkje tenkt på jordmor time endo :) sist måtte eg venta til etter ordinær ultralyd. Men 21 veker var litt seint då. Var det fullt? Kjekt viss fleire før på Stord. Søster mi budde i Stavanger og kom heim til 17 mai å fødde her :)

Nei, men han sa at det var normalt. mem snakket med ei vinnine, ho sa at det var normalt å få det tidligere nor man er førstegangfødene. så vett ikke eg, vudere å bytte lege :)

Hehe :) ja ikkje lett å vita første gang :) har berre sagt det til sambuaren min endo. Vil venta litt lenger denna gang enn sist. :) viss eg klare da då.

Hehe :) ja ikkje lett å vita første gang :) har berre sagt det til sambuaren min endo. Vil venta litt lenger denna gang enn sist. :) viss eg klare da då.

samb min er vekke på jobb i 3 uker til. Fant det ut dagen etter han reiste. så defor klarte eg ikke å la ver å sei det til ho :)
tenkte å stikke innom til helsesøster å spør om litt info, om hva man kan spise osv :)

Back
Topp