2015❤️2022
Blir kjent med forumet
heii
er det noen fra sunnhordaland her?
er det noen fra sunnhordaland her?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Men hører til i April gruppen
Hehe nei, tenkte eg sku spør nesten da samma innpå her i går kveld. Om da var Nåken som sku fø på Stord her inne har reagert på når du skrive at du må komma fra nærheten av meg
Kvinnherad på meg og
Hehe nei, tenkte eg sku spør nesten da samma innpå her i går kveld. Om da var Nåken som sku fø på Stord her inne har reagert på når du skrive at du må komma fra nærheten av meg
Har ikkje tenkt på jordmor time endo sist måtte eg venta til etter ordinær ultralyd. Men 21 veker var litt seint då. Var det fullt? Kjekt viss fleire før på Stord. Søster mi budde i Stavanger og kom heim til 17 mai å fødde her
Kan ikkje berre ringa jordmora då? Trenge ikkje bruka legen. Berre å ta svangerskaps kontrollene hos jordmor.
Ja hørte masse folk så ringte jordmor for å få time når eg var hos ho sist svangerskap. Å da henge tlf nr på legekontoret meina eg
Hehe ja ikkje lett å vita første gang har berre sagt det til sambuaren min endo. Vil venta litt lenger denna gang enn sist. viss eg klare da då.