E det muligt.....

Jon Blund

Elsker forumet
E så sint at tårene renne her.
Snakka med ei på helse fonna den 10/9 om søsken forsøk, å fikk til svar at hu skulle gjør alt klart og eg skulle bare ringe når eg fikk mensen.
Idag ringte eg inn, og ka skjer da... jo mine papirer ligge i arkivet enda, og eg får ikke starta denne perioden her. må vente 1 runde[:@][:@][:@]
Trodde ikke det tok 20 dager for å skrive ut medesin lapp og oppleggeeg skulle følge.
så idag e eg sur sint og leie meg

Det var jo utrolig dårlig av dem! Skjønner godt du er fortvila og sint nå. Er så utrolig kjedelig å måtte vente med å komme igang [:@]

Å nei så utrulig dårlig gjort[:@] Ein skal ikkje gi pasientar forhåpningar og så sei at det ikkje lar seg gjera!!!

ORIGINAL: vestlandsjento

Å nei så utrulig dårlig gjort[:@] Ein skal ikkje gi pasientar forhåpningar og så sei at det ikkje lar seg gjera!!!

[:@]

Det var dårlig av dem[:@]

Men da er det nok bare å smøre seg med tålmodighet desverre....men huff så kjedelig!

ORIGINAL: Serene

ORIGINAL: Ivara

Så utrolig dårlig! [:@] Skjønner godt at tårene renner i sinne og frustrasjon.

sign

Skikkelig kjipt da. Huff forstår deg godt jeg.

ORIGINAL: babyT

Det var jo utrolig dårlig av dem! Skjønner godt du er fortvila og sint nå. Er så utrolig kjedelig å måtte vente med å komme igang [:@]

Skjønner deg godt jeg...jeg er oxo lei all ventingen...
Jeg har klaget til avdelingen her på St.Olav...når de sier at vi skal ringe inn mens så tenker jeg at da kan vi starte på igjen...ikke vente en mnd el to før vi får starte...de gir oss masse forhåpninger og all ventingen tar på...slitsomt...og a de kan glemme,men de kan jo beklage seg og prøve å rette opp...
neh..servicen på sykehusene er altfor dårlig,jeg er ikke fornøyd og skjønner ka du mene hær jah...[:@]

Uff da, det er sikkert en glipp fra dem sin side, de burde jo ha tatt opp papirene første gang du ringte og ventet på denne telefonen da.

ORIGINAL: babyT

Back
Topp