E det mulig...

everonic

Elsker forumet
Gubben kom nett å spurte om eg ville bli kvitt bilen, HÆÆÆ svarte eg, kunne kje forstå helt det spørsmålet siden vi begge e så godt fornøyd med den....Eg hadde vist glemt å ta med meg bilnøklene inn i huset tidligere i kveld, og nøklene hang i døren å dingla....UFF denne ammetåken, e kje første ang heller....hehe,men må flire litt og då!

hehe, den ammetåka er "fali" av og til.........
Er "hardt" rammet av den jeg også (les;låse nøkler inne i bilen), så du kan fortelle mannen din at du er ikke alene..[;)]

UPS[:D] Jeg glemte hele handlekurven med 5 poser med det jeg hadde handlet jeg da.Dama i butikken holdt på å le seg skakk,hun måtte løpe etter meg med posene.Var litt rød i trynet da ja.Ammetåken er noe drit[;)]

Jehe, jammen godt å vite at det e andre i samme båt som meg.Men det verste eg opplevde var for 7 år siden då eg nett hadde kommet hjem fra sykehuset me vesle jento mi.Var å shoppet på Lindex å glemte hele barenvognen me prinsessen oppi inne i butikken då eg sku gå til bilen å kjøre hjem!Var flaut gå inn i butikken igjen å hente vognen me den lille oppi ettersom eg allerede hadde vært vekke i flere minutter...En glemmer liksom kje så lett at en nett har fått en baby då...hehe

huffa everonic
DET er skrekken min, å glemme Noah en eller annen plass
Men jeg ser at jeg er faretruende til det.

Skulle sette han inn i bilen for noen uker siden, og kjøre avgårde,
plutselig husket jeg ikke hvor jeg satte stelleveska?!
OI, kom på at den hadde jeg glemt å sette inn i bilen og at den sto igjen midt i veien.
Snudde og kjørte tilbake, og DER sto den, midt i veien.
(Og jeg har en stor stelleveske altså, flaks at ingen hadde kjørt over den)
Sambo var SJOKKERT når jeg fortalte det.........man så jo for seg at neste gang var det NOAH......"grøss"

Uff, ja det e temmelig sjokerende av og til, spes når man oppdager hva man faktisk holder på å glemme! Denne gangen har eg heldigvis kje klart å glemme han noen sted.Vi får x fingrene for at vi holder hodet klart og kaldt når vi e uten for husets 4 vegger..hehe
Godt det var stellevesken og kje søte lille Noah som ble igjen glemt på park-plassen!!

Back
Topp