E det mulig lissom

Mammatil3små

Betatt av forumet
Sambo kan begynne når han føler for i mårra tidlig, så jeg fant ut at jeg skulle ta meg en øl. Joda, 1 ble til 2, og nu begynne j å føle meg brisen.. Hadde jeg aldri trodd.. Kunne jo drikke kjempe masse før, før jeg begynte å kjenne noe.. Men men..

Noen andre som har merket at man tåler mindre nå?

Fornuftig du.. [:)] Hadde jeg vist at d sku gå meg rett i hue i dag, hadde j jammen ikke tatt meg en jeg heller.. Men godt var d.. å smertan i øret forsvant.. Så d veie nu opp.. [:D]

hehe herlig[:)]

nei her var det motsatt[8|] jeg dro på fest skulle drikke etter 1,5 år uten noe som helst. Trodde det kom til gå rett vest igrunn men neida jeg bøtta inn å vart full/brisen men ikke på langt nær slik jeg trodde det skulle gå[8D] Så jeg tålte mer enn før jeg da[8D]

ORIGINAL: summer82

hehe herlig[:)]

nei her var det motsatt[8|] jeg dro på fest skulle drikke etter 1,5 år uten noe som helst. Trodde det kom til gå rett vest igrunn men neida jeg bøtta inn å vart full/brisen men ikke på langt nær slik jeg trodde det skulle gå[8D] Så jeg tålte mer enn før jeg da[8D]

Gjorde det samme med eldsta jeg.. Drakk å drakk. men neida.. Så føler meg litt små flau over å bli brisen, nesten små full nå faktisk. Etter kun 2 øl... yeah yeah.. Jeg har d moro, sambo sitt bare å ler av meg.. Har faktisk begynt å snøvle.. Så trur j snart må finne senga.. [8D]

Haha sist Fredag satt eg å kjeda meg..Å var små irritert på min kjære som kom rett fra syden å stakk rett på pokerkveld [>:]Så da drakk eg noen øl,ente med 6 stk å da var eg kvalmen å eg var skikkelig dårlig neste dag [:'(]Hodeverk å kvalm = SKITTDÅRLIG..[:'(][:'(]

Jeg har også begynt å tåle mer[8|]
Når jeg var på fest igjen nå sist,var det nesten 1,5 år siden jeg drakk skikkelig...Blandet både drinker og vin,og det tåler jeg egentlig ikke[;)]
Men jeg var i knallform og ikke dårlig dagen derpå heller[:)]

Jeg har ihvertfall funnet ut, at ingen mere alkohol på meg med det første.. Pokker meg så dårlig form i dag,..
Våkna å opp i den dammen.. Hadde glemt å ha igjen toppa på vannflaska jeg tok med meg, så den var tom. Og senga kliss våt..

Back
Topp