e det fleire..

hsj

Glad i forumet
som har et reint h..... me lægginga om dagen?[&o] sondre røys seg opp i et sætt.. e kjæmpe trøtt, men å lægg seg ned ska han ikke..[:o]

Linus har holdt på sånn lenge, stressa fælt med å fly og legge han i starten...Han gråter ikke da, bare leker....Nå lar vi han bare holde på, så slukner han tilslutt...men det tar laaang tid[8|]

her også....

Thea søvn som regel på puppen, og/eller e så trøtt at ho STUP når ho ser senga. men på dagen kan det va hyling å romstering(setter seg opp i senga nå), men da e ho kje trøtt nok trur eg....[8|] 

Vi har endelig hatt nesten to uker hvor leggingen har gått som en drøm. Etter 9 måneders styr!! Krysser fingre for at det fortsetter bra

Her har vi hatt 8 mnd med ren drømme legging, men s de siste ukene har vært litt dillete... Ikke så ille uansett-holder som regel å gå inn for å dytte i ham sutten en gang eller 3 (hvis ikke er det pappa'n som går inn-da kommer han ut etter 5 min, og da sover lille gutt... Hva pappa'n gjør vites ikke, men det fungerer bedre enn hvis jeg går inn)

Vi har henne i pose, så leggingene er svært hyggelige[;)]

Back
Topp