E det bare meg? *link*

siljegulli

Forumet er livet
VIP
Eller er dette bildet litt... eh... uheldig? [8|] Eller er det bare jeg som er litt snål.
Dama er flott, ikke misforstå, menne... [:o]

http://www.seher.no/863543/jennifer-aniston-har-ny-frisyre

Bilde nr 1...

Linken funker ikke

Nåååå så[:D]

Enig med deg ja.....

Skjønner ikke helt tingen, er det håret el? Men nå er jeg sjeldent ute etter å finne "feil" på personer da. Så ser sjeldent sånne ting. Så ja jeg synes du er snål!![;)][;)]

ORIGINAL: schnuppa

Skjønner ikke helt tingen, er det håret el? Men nå er jeg sjeldent ute etter å finne "feil" på personer da. Så ser sjeldent sånne ting. Så ja jeg synes du er snål!![;)][;)]

Er som deg, finner aldri noe galt med folk! Og leiter heller ikke. Men jeg klarte ikke å unngå å SE cameltoen hennes... [:o] Og dette er ett bilde, så da blir det litt anna[:)] Er jo ikke noe galt med dama i det hele tatt! Men bildet...

ORIGINAL: siljegulli

ORIGINAL: schnuppa

Er som deg, finner aldri noe galt med folk! Og leiter heller ikke. Men jeg klarte ikke å unngå å SE cameltoen hennes... [:o] Og dette er ett bilde, så da blir det litt anna[:)] Er jo ikke noe galt med dama i det hele tatt! Men bildet...

[8D][8D]

..ved nærmere studering, tror jeg det bare er en "rynke" på buksa. [:D]

Herregud.. Jeg satt og studerte de bildene helt øverst i saken jeg!!! Skjønte ikke en dritt før jeg scrolla ned [8D]

Kun deg![:)]

ORIGINAL: _vimsa83_

Enig med deg ja.....

Kan se ut som hun har camel toe på bildet, ja. Ellers er hun en flott dame, selv om man kan se at hun har blitt eldre..

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

ORIGINAL: FancyPants

Kan se ut som hun har camel toe på bildet, ja. Ellers er hun en flott dame, selv om man kan se at hun har blitt eldre..

Det la jeg ikke merke til en gang[8D] Det er nok en rynke i buksa, for det hadde vært mye strammere rundt vis ikke[;)]

Mhm, hadde vært mye strammere ellers der nede om det skulle vært tilfelle.

ORIGINAL: rodstilk

[8D][8D]

..ved nærmere studering, tror jeg det bare er en "rynke" på buksa. [:D]

Ser ut som at buksa er LITT stor akkurat DER [:D]

Syns ikke det var noe spes med bildene jeg....men syns ho ble veldig ukjent med den frisyren....men übersøt jente/dame[:)]

ORIGINAL: BølleBella

Herregud.. Jeg satt og studerte de bildene helt øverst i saken jeg!!! Skjønte ikke en dritt før jeg scrolla ned [8D]

samme her. tenkte at jeg ikke syns hun så noe rar ut med den sveisen i det heletatt [:D]

Nummer 3 var vel heller ikke noe blinkskudd... [8D]

Back
Topp