E det bære eg som

anja83

Betatt av forumet
e våken så tidlig?E dautrøtt,men får ikje sove.Våkna i firetia av at eg holdt på å hoste meg ihjel.Åsså e eg blitt så plaga med at det kjennes ut som eg ikje ska få puste av og tell og da klare eg ikje å slappe av nok tell at eg ska få sove.[:(][:(][:(]

Du er ikke aleine! Jeg står opp kl 6 hver dag fordi jeg må tisse og ikke får sove igjen (da har jeg allerede tissa 3-5 ganger i løpet av natta). Vi får bare nyte orgentimene og frokost-tv[;)]
Ha en fin dag!

God morgen! Jeg er også våken.. Fikk ikke sove etter at jeg måtte på toalettet i 5-tiden. Lå å slumret til det var litt lysere, men da måtte jeg stå opp. Skjønner ikke hva som går av meg. Jeg som alltid sover såå lenge. Sambo sover enda... hihi..

Hatt en periode med våkennetter igjen jeg også..[&:] Krampe i leggene som ikke vil gi seg før laaaangt på mårraskvisten, men nå gidder jeg ikke sove mer. Opp og hopp![:D]

GOD MORGEN!![:D][:D]

Er ikke alene..har sovet liiiite på 2 dager nå..rastløse ben og veeeldig vondt i ryggen[&:]så her er d minimalt med søvn for tiden jah[:'(]er helt utslått..

i går natt var jeg våken hver time, men i natt har jeg sovet gått og lenge, våkna halv 9. jenta mi er hos mormor så da kan jeg sove ut[;)]

God morgen [:)] Kommer litt etter jeg da....endelig en dag hvor jeg fikk sove litt lenge, hatt mange dagvakter på rad nå, og nå har jeg fri i dag og i morgen, jippi, ut i sooolen[:D] 

Back
Topp