E der nån andre som strekke?

lykkelig2017

Forelsket i forumet
Her e æ i full gang me produksjon av vinter garderoben tel lillenurke, men æ lage mæ jo litt ekstra arbeid, før æ veit ikkje kjønne, så bi litt to av kvær me uansett bi ikkje babyen å fryse her i gården. Æ elske hjemmestrekka klær. Å bi sekkert å få mye i gava hos tante å bestemødre å i tillegg tel d æ sjøl har ennu 6 mnd (håpe æ) på å produsere

Å som jeg skulle ønske jeg kunne strikke ;)

Her har jeg begynt med litt sokker og ullbukser. Bestemoren til mageboern er i fullsving med strikkepinnene mens mormoren venter litt.. Hun er nemmelig sikker på at det er to der inne ;) jeg er bare 12 + 3, men har uansett bedt om kjønnsnøytrale farger, uansett hva det viser seg å være :)

Æ klare ikkje vente. Men har så mange vænnine som å ska ha onga fremover at æ får nok avsettning før d som har "feil" farge. Æ har bære strekka i 1.5 år, å lære stadi. Men syntes d e en fantastisk "aktiviter" nu når æ må ta d me ro.

Kommer til å begynne med strikking når jeg vet hva det blir :) Liker best å vite :p Men skal strikke et eget vognteppe. Det er det viktigste for meg ;)

Har strikket ett par sokker, planen er å strikke ett vognteppe, noen luer, flere sokker, noen votter å en mariusgenser(storesøster som har bestemt at babyen må ha lik genser som jeg har laget til henne) :-)

Jeg har strikket body og litt småplagg som luer og sokker :) Er så koselig!

Har strikket og sydd mye før jeg ble gravid;-) Er så koselig. 4 tepper, hentesett, ullundertøy, sokker, luer. Skal strikke lanolinbukser til tøybleier, og er snart ferdig å sy babynest nå. Joda, her er produksjonen på høygir! Mannen er også aktiv med snekring av ting vi trenger. Stellebord, hyller etc. Jeg bruker mest kjønnsnøytrale farger foreløpig, og lager nå klær i større størrelser.

Kor koseli. Æ sett å drømme mæ bort u barneromme nu. Førde om d e lææænge tel d ska tas i bruk. Før h*n bi jo å ligge på vårres rom. Sku ønske æ kunne sy. Men æ har ingen som kan lære mæ

Jeg gikk bananas nå når ark hadde salg på bøker! Så jeg kjøpte 3 strikkebøker og fikk 50% på hele kjøpet.. Så nå skal det ikke stå på inspirasjonen og ideene! Ulempen er at jeg ikke har ro i ræva eller tålmodighet til å strikke med så tynt garn og tynne pinner :p

Skulle ønske jeg kunne strikke!! Får ikke til å hekle bestemorruter engang jeg, haha :D heldigvis er min mamma strikke-gal, så får mye fint til 5 åringen min ♡ og mest sannsynlig til lille knøtt når hun får vite om det ;)

Ja jeg strikker, men etter 2 operasjoner i skulderen sliter jeg veldig. Har nå fått beskjed om å krysse fingre å håpe jeg blir bra :( men mormor er allerede ferdi med mariusdress til mageboer, viss de blir en jente :) Hun er en superstrikker og er ferdi med ting kjemperaskt :p :)

Da ble jeg ferdig med babynestet i dag! Puhh! Det var mye jobb, og mye kløning for å få det til.. Skal IKKE sy flere slike! Men er super fornøyd da:-)
Madrassen kan tas ut, og alt kan vaskes i maskin. ImageUploadedByBV Forum1433452544.628022.jpg

Åhh. Æ har så løst på sån baby nest.. må finne nån tel å sy mæ sånt gubben har nån tante som e flenk å sy, så d ordne sæ sekkert:

Nydelig babynest! Jeg satser på å finne noen som vil sy til meg :))

Det ligger mange fine babynest til salgs på epla.no. Ser de koster mellom 450 til 650. Jeg sydde mitt utelukkende av ting jeg hadde liggende, så da ble det billig - og jeg fikk krympa stofflageret litt..:-) Men det var vrient å lage det, mye kløning med å stappe det med vatt, og sy de endesømmene! Tålmodighetsprøve!

Det ligger mange fine babynest til salgs på epla.no. Ser de koster mellom 450 til 650. Jeg sydde mitt utelukkende av ting jeg hadde liggende, så da ble det billig - og jeg fikk krympa stofflageret litt..:-) Men det var vrient å lage det, mye kløning med å stappe det med vatt, og sy de endesømmene! Tålmodighetsprøve!
Jeg var innpå å så på de på epla.. og tror det blir en på meg altså! Den med ugler på var bare helskjønn ❤

Skjønne at d ordne sæ tel mæ å om ingen æ kjenne har løst å lage ska ønske mæ ny symaskin tel bursdagen min, så kansje æ plutselig får tel å sy æ å. Før den æ har e fra 1800åbrødmangel...

Back
Topp