e deprimert nu

nemi.marselia

Forumet er livet
å litt gla æ reise bort nu. før BV jælpe ikkje så på humøre i dag.
treng å komme mæ bort fra alle magebildan å babybildan å alle positive testa.

hvorfor blir du deprimert av det lille venn???[8|]

Uff da...det hørtes da ikke noe ålreit ut?![&o]

hmmmm lyst på nummer to???????[;)][;)]

detta skreiv æ på en anna tråd på ett anna forum

har endeli bynt å måle etter eggløysning å har jort d i 3 daga så bynne æ plutseli å blø ijænn.
hadde mensen i desember (bynnelsen) så va den borte længe fær æ fikk den før 2 ukje sia så då va æ ferdi m den før ca ei uka sia
trukke at kroppen min vil d samme som mæ.
kanskje godt at æ reise bort å ikkje får sette på BV ei stund[:(]

Ja, kanskje litt godt med en liten ferie om du ønsker å "slappeav" litt. Pleier ikke gå inn på dem magebilde-trådene eller nylig gravid om jeg ikke gidder lese. dvs, jeg unngår det som ikke interesserer meg egentlig.
Men er du ute etter nr 2 så ikke tenk for mye baby, bare hopp i høyet og se hva som skjer. Det ordner seg for avslappede kvinner som har menn som bruker boxer og ikke dusjer i varmt vann eller drikker for mye kaffe eller røyker [:D].

Nå tar du litt bv fri, koser deg med din kjære, slapper av, slapper av, også kommer du tilbake nyforelsket og gravid [;)]

Kommer til å savne deg her inne da, selv om du kanskje ikke vet hvem jeg er [:)]

ORIGINAL: Dama

Ja, kanskje litt godt med en liten ferie om du ønsker å "slappeav" litt. Pleier ikke gå inn på dem magebilde-trådene eller nylig gravid om jeg ikke gidder lese. dvs, jeg unngår det som ikke interesserer meg egentlig.
Men er du ute etter nr 2 så ikke tenk for mye baby, bare hopp i høyet og se hva som skjer. Det ordner seg for avslappede kvinner som har menn som bruker boxer og ikke dusjer i varmt vann eller drikker for mye kaffe eller røyker [:D].

Nå tar du litt bv fri, koser deg med din kjære, slapper av, slapper av, også kommer du tilbake nyforelsket og gravid [;)]

Kommer til å savne deg her inne da, selv om du kanskje ikke vet hvem jeg er [:)]

takk før goe ord. tru d kan være godt m ei pause men klare d ikkje når æ e heime sia æ har nettet tigjengelig[;)]
veit ikkje så mykje om dæ men har lagt merke t dæ[;)]

Du må bare ta den tiden du trenger.
Kan skjønne man blir litt påvirka av bv. Jeg hadde egentlig ikke
tenkt å bli gravid før gutten var 5 så jeg kunne fullføre skolen.
Men slik er det jo når man henger for mye på bv.

Men mange har jo sagt at de ble gravide når de ikke hadde stresset med det,
så kanskje det blir noe ut at den turen??[;)][;)]

Lykke til uansett!!

ORIGINAL: Daizee

Sier ikke dette for å være slem eller noe,men ifølge legene/ekspertene på Mozon.no bør man vente 18 måneder fra den forrige fødselen før man blir gravid igjen.
http://www.mozon.no/kvinnehelse/etter-fodselen/vent+med+nytt+barn/art351149.html

Men håper virkelig for dere at dere får det til,da![:)]

vi starta å prøve så tili før at æ har problema m å bi gravid d tok 5,5år sist.
d som e mest deprimeranes e ikkje at æ ikkje e gravid men at æ ikkje får den sykjussen t å komme som han ska, sånn at vi kan bynne å prøve

Ønsker deg kjempemasse Lykketil Nemi[:)]

Stor klem fra meg..

[:(]*skulleønskejegvisstehvordanjegskulletrøstenemienvår*[:(]

e flere her som e gravid like lakngt som æ, som har unga under 1 år, så æ ser ikkje nokka
galt i å prøve[:)]

håpe du får en fin fin ferie! alle har godt av d.. æ trengte den mnd æ tok i sydn etter at æ mesta.. gjor godt utn alt mase liksom! å plusseli så satt spira[:)]

sende mange trøste klemma t dæ pia[:)]

TRØSTEKLEM FRA MEG

Back
Topp