e d no liv?

Åh... de e godt!! [:D]

Sitt å vurdera en grandis.. men de e jo så kjedeli... men lettvindt da.... [:D][:D]

man kan gå seg en tur eller lage albun ti lbarnet pusse opp eller pleie seg selv farlig og sitte oppe hele dagen og sove hele dagen! jobber du ikke??

Kan ikkje sei at matlaging e min største lidenskap akkurat... [:D][:D]

Hadde e gidda gått uttom døra, hadde e nok kjørt å kjøpt litt kinamat.... men orke ikkje ut... [8D][8D]

Samboern e veldi flink å lage mat da... han som står for de meste av mat i detta huse... men han e jo litt lenger vekke da... så bli litt vanskeli no lissom.. [:@]

ORIGINAL: louis2

man kan gå seg en tur eller lage albun ti lbarnet pusse opp eller pleie seg selv farlig og sitte oppe hele dagen og sove hele dagen! jobber du ikke??

e sykemeldt,
har pussa opp heile huse før 2 år sia, så d e ikkje mykje å finne på.
men ska t tromsø om ca ei uke å besøke svigersn før første gång.
å typen kommer på land på onsdagen så då bi æ ikkje her nåkka spes.

ORIGINAL: kosepus

Kan ikkje sei at matlaging e min største lidenskap akkurat... [:D][:D]

Hadde e gidda gått uttom døra, hadde e nok kjørt å kjøpt litt kinamat.... men orke ikkje ut... [8D][8D]

Samboern e veldi flink å lage mat da... han som står for de meste av mat i detta huse... men han e jo litt lenger vekke da... så bli litt vanskeli no lissom.. [:@]

nam nam kina... vi har ikkje sånt her borte. bærre en pizzeria

Men e jo lett å lage selv oxo da... men ORK!!!! hehe [:)]

E faktisk to plassa her... pluss at den eine har sånn take away... nice... bare peke på de en vil ha... [:D][:D]

Men de vart pizza her no azz... [:D]

Ingen krangler da her... [:D][:D]

Er bare proppa full i hormona å MANGLA MANNFOLK!!!

Eller hva???? hihi [:D][:D]

ORIGINAL: toveli6

Jeg har ikke slengt no til bast, kommentaren var ironisk ment ikke no vondt. Legger ikke opp til krangel det kan jeg gjøre hjemme! Hvis du syns det; SORRY.....
ORIGINAL: Aftenstjerne

Jeg tror ikke kommentaren til bast var vondt ment[8|]

den va mynta på mæ den

Jepp i know den va de da.. MÅTTE bare blande me alikavell... [8D][8D]

Jepp... MEN ikkje i dag... gidd ikkje ut.. sende i mårra da... hehe [;)]

Har spist faktisk utroli masse heile svangerskape, men no... æsj mat.. [&:]

Men kinamat de går jo så fort ned.... NAMMIS!!! Men ulempe da.. en bli fort sulten igjen... [:'(]

Ikkje sant... akkurat hatt i me pizza no.. men kan ikkje akkurat sei e vart så mett at de gjor nåkka.... [8|]

Mest gla i lettvindt mat som blir ferdi fortest muli e ja.. baguetter er jo kjempe godt da... [:D]

Hmm... va jo ganske smart de da!! [;)]

Sett kopps på nrk?? Bli så oppgitt av dissa folka... politi my ace azz... hehe.. [:D]

Så dumt at en bare mååå dra litt på smilebånda.. [8D]

mafian har jo skylda for alt som skjer.... på ei lita bygd... jaja sei no berre e... hehe.. [:D]

Back
Topp