e dåke samlara?

***COLA***

Elsker forumet
ja.... Samler dåke på nåke spesielt?

eg samle på:
hardangerbestikk - nina...
rosendahl grand cru (tallerka, glass, koppa å alt sånn)
Så e da vel Hadeland sentimento (glass)

trur da e alt...

samler på silje hardangerbestikk
vera vang middagsservice (sølvkant)
blåklokkeglass

Vi har fullt middags- og kaffeservise type pent (altså dyrt... [8D]), og har også fullt opp med Hardangerbestikk. Lønner seg å gifte seg... [;)] Mangler enda noen penglass (samler på Cilia fra Magnor), også samler vi på juleserviset Nisse fra Porsgrund Porselen, der mangler vi også noe.

Har tenkt å begynne å kjøpe Grand Cru fra Rosendahl for å ha til hverdagsservise, for jeg er så lei det vi har. Ellers kan det se ut som at vi samler på Tupperware, for det begynner å bli litt fullt av sånt, gitt... [8D][:D]

Samler på Grey Pearl servise fra Villeroy & Boch (Fikk mye til bryllupet, nå ønsker vi oss bare litt vi mangler til jul feks.)

Bestikket vi samlet på er komplett nå.

Jeg samler også på Mummi kopper fra det finske merket Arabia[:)] Digger dem, synes det er gøy å dekke med fargerike kaffekopper til hvite firkanta tallerkner feks.

Vi har også samlet på krystall vinglass som vi har komplett av nå.

Georg jensen, copenhagen bestikk
grand cru service
make up store øyenskygger

Jeg samler på parfymer.Det er vel det eneste[:)]

ORIGINAL: IdaK

Vi har fullt middags- og kaffeservise type pent (altså dyrt... [8D]), og har også fullt opp med Hardangerbestikk. Lønner seg å gifte seg... [;)] Mangler enda noen penglass (samler på Cilia fra Magnor), også samler vi på juleserviset Nisse fra Porsgrund Porselen, der mangler vi også noe.

Har tenkt å begynne å kjøpe Grand Cru fra Rosendahl for å ha til hverdagsservise, for jeg er så lei det vi har. Ellers kan det se ut som at vi samler på Tupperware, for det begynner å bli litt fullt av sånt, gitt... [8D][:D]

Skjønner IKKE hva du mener!! [8D][8D][8D][8D][:D][:D]

Vi har Antarktis-serviset til Vebjørn Sand, vi har et Disney juleservise og vi har et keramikk-servise (CasAgent) fra Toscana. Det er kanskje det vi bruker mest av sånne ting.
Av glass har vi Antarktis-glassene og en HAUG med Grand Cru. Kommer til å kjøpe serviset til Grand Cru og ta ibruk det som hverdagsservise når vi er ferdige med huset.
I tillegg har vi fullt opp med Hardangerbestikk som jeg ikke husker hva heter, og så samler mine foreldre sølvbestikk til oss. Svindyre greier, så det er bra jeg har noen til å samle for meg. [8D]
Jeg rynka veldig på nesa da jeg fikk sølvbestikk av de i bryllupsgave, da var jeg 23 og tenkte "hallo, hva skal jeg med det", men nå tenker jeg at jeg syns det er kjempefint, og at jeg er veldig glad de bestemte seg for å samle for meg. [:)]

Nopes. Men har ganske mye fra Eva solo, så blir nesten en samling der..
Ellers har jeg dessertskåler fra rosendahl (grand cru) og kunne tenkt meg å samle på den serien. Samme med karen blixen julepynten til rosendahl - i sølv

Samler vel litt på Hardanger bestikket- Carina. Har alt av spisebestikk, men mangler noe av serveringsbestikket da. Ellers har vi ikke kommet så langt at vi samler på noe servise enda, men mistenker at jeg engang vil spare på serviset- Tid.

Hybelkaniner![:-]
(teller det?)

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

(teller det?)

I så fall må du gjerne ta turen opp til meg - jeg har mange bidrag til samlingen din! [8D][:D]

ORIGINAL: IdaK

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

(teller det?)

I så fall må du gjerne ta turen opp til meg - jeg har mange bidrag til samlingen din! [8D][:D]

Ill be there[;)]

Back
Topp