E bay

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Har sittet en del der i kveld å bestillt litt klær til mellomste. Men klarte ikke la være å se etter klær til knøttet å :D så utrolig mye søte babyklær der :D gleder meg til å begynne å handle inn :D

Hehe, gleder meg også til det! Avventer litt.

Hehe, gleder meg også til det! Avventer litt.
Ja jeg å men det kribbler skikkelig :p var ute på shopping med eldste gutten å gikk forbi baby avdelingen.. Måtte ta meg skikkelig sammen for å ikke få inn å kikke :p
Kunne jo ikke det med han :p

Ebay har mye bra ja :) Brukt det mye til meg selv, særlig sko :)) På en måte håper jeg på jente nå, siden vi har så mye klær etter 3 åringen som fint kan brukes igjen. Særlig dyre uteklær/dresser.. ser jo ikke brukt ut en gang:/ Men så hadde det vært veldig gøy med en gutt også :) Må holde meg unna babyavdelingene en liten stund til :D Var innom barnas hus her en dag, og der hadde de en ullbody fra joha i str 38. Den brukte jenta mi når hu ble født. Utrolig, for det er jaggu smått. 50 ble plutselig litt stort, haha :D

Ebay har mye bra ja :) Brukt det mye til meg selv, særlig sko :)) På en måte håper jeg på jente nå, siden vi har så mye klær etter 3 åringen som fint kan brukes igjen. Særlig dyre uteklær/dresser.. ser jo ikke brukt ut en gang:/ Men så hadde det vært veldig gøy med en gutt også :) Må holde meg unna babyavdelingene en liten stund til :D Var innom barnas hus her en dag, og der hadde de en ullbody fra joha i str 38. Den brukte jenta mi når hu ble født. Utrolig, for det er jaggu smått. 50 ble plutselig litt stort, haha :D
Oj kan tenke meg 38 er smått ja :o jenta mi brukte 50 i begynnelsen men noe var litt stort. Å han pjokken min han begynte nesten rett på 56..

Oj kan tenke meg 38 er smått ja :eek: jenta mi brukte 50 i begynnelsen men noe var litt stort. Å han pjokken min han begynte nesten rett på 56..

Hun brukte str 50 til hun var nesten 3 mnd.. ca 1 mnd etter termin :D Vokste seg fort større da :) Nei nå fikk jeg lyst til å se litt på babyklær allikevel :D Noen selgere på ebay som har barneklær du kan anbefale da?

Hun brukte str 50 til hun var nesten 3 mnd.. ca 1 mnd etter termin :D Vokste seg fort større da :) Nei nå fikk jeg lyst til å se litt på babyklær allikevel :D Noen selgere på ebay som har barneklær du kan anbefale da?
Jeg har nettopp begynnt på ebay selv så har ingen enda :p hehe jeg satt flere timer i går da å fant frost klær til jentungen :p må sette meg skikkelig inn i det der for er jo så mye fint :D

Back
Topp