E-BAY

KrokkoMamma

Gift med forumet
noen som har erfaringer med og bestille fra e-bay?

kommer varene? har nemmelig bestillt på nett før og IKKE fått varene...

hvordan fungerer det og bestille derfra? Man ser jo ikke lagerbeholdning...? litt dumt og betale om de er utsolgt..
det jeg skal bestille er fra tyskland...

Ebay, er ikke et stort varehus, men en milion forskjellige selgere... Så du bør skjekke at selgeren du skal handle med har bortimot 100% positivt rykte og lese litt tilbakemeldinger..

Jeg handler mye på ebay og har fått alt. Den siste pakken kom ikke, men de har nå sendt erstattning. Stolr på de siden jeg har fått fra dem før:)

Ebay er som QXL.no, altså nettauksjoner fra mange tusen selgere. Så det vil si at alle varene du ser på mest sannsynlig har forskjellige selgere, OG om det ikke står spesifisert lang leveringstid i annonsen så har de varen. Du kan betale med PayPal, som gir forsikring, slik at om du ikke mottar varen, så får du pengene tilbake. Som litefrø sa, sjekk tingene du vil ha, sjekk at de som selger har god feedback (du ser hvor mange prosent positivt, har de nærmere 100% positivt så vil det si at nærmest alle som har handlet fra dem før har vært fornøyd, og da er det også stor sjanse for at du blir det.)

Lykke til!

ORIGINAL: Cassandra smartrompe

Ebay er som QXL.no, altså nettauksjoner fra mange tusen selgere. Så det vil si at alle varene du ser på mest sannsynlig har forskjellige selgere, OG om det ikke står spesifisert lang leveringstid i annonsen så har de varen. Du kan betale med PayPal, som gir forsikring, slik at om du ikke mottar varen, så får du pengene tilbake. Som litefrø sa, sjekk tingene du vil ha, sjekk at de som selger har god feedback (du ser hvor mange prosent positivt, har de nærmere 100% positivt så vil det si at nærmest alle som har handlet fra dem før har vært fornøyd, og da er det også stor sjanse for at du blir det.)

Lykke til!

takk[;)]
han hadde 100% fornøyde kunder stod det på siden hans...

Back
Topp