Dytter ut hælen

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Kan ta tak i foten, jo :p flere som opplever at babyen stikker ut foten av mageskinnet? Jeg er forbauset over at det kan akrobatiseres så mye der inne uten at vannet går (og da er jeg inne på tanken: når og hvorfor går vannet?, men det er vel en annen tråd :p ). Og så tenker jeg "det må være en gigababy", men vekstestimering estimerer henne til å bli 3500g til termin. Er vel 3,3kg nå omtrent (3,18 for ei uke sida)

Jeg kjenner også tydelig hælen stikke ut daglig oppe ved ribbeina :P Hun spenner med føttene i ribbeina på høyre side, skyter ryggen ut på venstre side og presser hodet ned hehe :P

Haha, jeg hadde akkurat samme tanke i går kveld! Synes det er så sterke bevegelser nå. Tydelig at de små begynner å bli veldig sterke!! Jeg måtte Google "hvorfor går vannet" i går kveld:). Ble ikke så mye klokere, men stort press kan visstnok være en av mange årsaker:).

I går tok jeg tak i foten hans og syntes det var sikkelig morsomt. Kjente også de små hendene som prøvde å dytte seg bort fra høyre side. Han presset også hodet veldig ned. Utrolig koselig å kjenne disse bevegelsene :p begynner å bli dårlig plass i magen nå.. Er 36 + 1 :) pluss at magen har senket seg noe veldig .. Så kanskje ikke lenge til fødsel.. Lov å håpe :p

Helt likt her og:) Om jeg legger meg på høyre side, både ser og kjenner jeg enkelte ganger konjunkturene av en fot ut i venstre siden. Både merkelig og ufattelig fascinerende!

Her å pleier det å stikke ut en liten fot på høyre side stort sett. Hun trykker den skikkelig ut, så man nesten ser kunturene av fotbladet :D pleier å stryke på den, så skal bli morsomt å se om hun liker å bli strøket under føttene når hun kommer ut :)

Kan ta tak i foten, jo :p flere som opplever at babyen stikker ut foten av mageskinnet? Jeg er forbauset over at det kan akrobatiseres så mye der inne uten at vannet går (og da er jeg inne på tanken: når og hvorfor går vannet?, men det er vel en annen tråd :p ). Og så tenker jeg "det må være en gigababy", men vekstestimering estimerer henne til å bli 3500g til termin. Er vel 3,3kg nå omtrent (3,18 for ei uke sida)

å herlig :) her har jeg ikke kunne se hva som stikker ut, annet enn hodet og ryggen. Men mye romstering der inne så tenker også rart at vannet ikke går :P

Samme her :D Morsomt altså! Igår kveld var det så mye akrobatikk at når han sparket og dultet så flyttet hele kroppen min seg i sofaen, satt liksom og gynget frem og tilbake og til siden :P Har lenge sett at magen beveger seg, men nå er det så mye kraft at hele jeg beveger meg! Haha

å herlig :) her har jeg ikke kunne se hva som stikker ut, annet enn hodet og ryggen. Men mye romstering der inne så tenker også rart at vannet ikke går :p
Ja, det må være en sterk hinne :) ! Kanskje sterkere hos enkelte? Morsomt med spark ja :)

Samme her :D Morsomt altså! Igår kveld var det så mye akrobatikk at når han sparket og dultet så flyttet hele kroppen min seg i sofaen, satt liksom og gynget frem og tilbake og til siden :p Har lenge sett at magen beveger seg, men nå er det så mye kraft at hele jeg beveger meg! Haha
Oi, såpass :D det var mest aktivitet i natt. Pappaen til babyen kilte henne på foten :p mon tro om det kilte for henne.

Jeg kjenner også tydelig hælen stikke ut daglig oppe ved ribbeina :P Hun spenner med føttene i ribbeina på høyre side, skyter ryggen ut på venstre side og presser hodet ned hehe :P
Min gjør akkurat det samme - spesielt hvis jeg skal kjøre bil (ikke så mye som passasjer, go figure) ^-^

Back
Topp