Dyson eller annen trådløs støvsuger?

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Vi er nå nødt til å kjøpe ny støvsuger da vår synger på siste verset. Vi har virkelig lagt vår elsk på vår dyson og den har blitt utrolig mye brukt.
Så nå er spørsmålet om vi skal gå for samme merke, bare nyere modell. Eller om vi skal gå for noe litt rimeligere, men samme slags system:)

Hva har dere og er dere fornøyd? :)

Å, dette er jeg nysgjerrig på også! Med flere etasjer hadde det vært deilig med litt enklere støvsuger enn den vi har :)

Er veldig godt fornøyd med vår Dyson (V8).
Har en robotstøvsuger som tar det «daglige», Dysonen suger på et helt annet nivå npr det faktisk er sølt litt.

tek.no har ganske nylig testet en del slike støvsugere. Om du har kjæledyr og hvor mye penger du ser for deg å bruke har nok litt å si. Om budsjett ikke er viktig hadde jeg fått for en fjong Dyson, men som et kompromiss ser det ut som f eks Roborock sin er et godt kjøp: https://www.tek.no/produkter/19745/roborock-mace-h6
Jeg har god erfaring med deres robotstøvsugere ihvertfall.

Er veldig godt fornøyd med vår Dyson (V8).
Har en robotstøvsuger som tar det «daglige», Dysonen suger på et helt annet nivå npr det faktisk er sølt litt.

tek.no har ganske nylig testet en del slike støvsugere. Om du har kjæledyr og hvor mye penger du ser for deg å bruke har nok litt å si. Om budsjett ikke er viktig hadde jeg fått for en fjong Dyson, men som et kompromiss ser det ut som f eks Roborock sin er et godt kjøp: https://www.tek.no/produkter/19745/roborock-mace-h6
Jeg har god erfaring med deres robotstøvsugere ihvertfall.
Takk for tips:) har ikke dyr lenger (avlivet katten i januar), og vi kommer nok ikke til å bruke 8500kr på en støvsuger slik den nyeste dyson koster. Men vi har opprinnelig lagt vår elsk på dyson, og er så usikker på hvilke andre som evnt kan måle seg:p samboer kjøpte en ryobi for å kunne bruke ute på terrasse osv (ja, han støvsuger heller, terrasse..), men den er helt grusom:p tung å holde, stiv å bruke og jeg får vondt i håndleddet av den.

Ville sjekket ut den fra philips som har kommet best ut i test;-)

Philips SpeedPro Max Aqua Plus XC8349

Denne har vi og er kjempefornøyd! Godt med batteritid, funksjonalitet og man kan få moppet gulvene i samme slengen også.

vi har også denne. Hadde tidligere dyson. Synes denne er bedre. Bråker mindre, må ikke holde inne start knappen hele tiden, led lys, enklere å tømme + at man kan vaske gulvet samtidig (veldig kjekt på kjøkkengulvet når man har små barn). Den har litt mindre sugeevne enn dyson, men nå har ikke vi tepper eller husdyr så det betyr ikke så mye for oss. Den har også mye ekstra utstyr i likhet med dyson.

Hvis man ikke trenger vaske funksjonen finnes det en modell uten som koster litt mindre

Back
Topp