Dysmature barn

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
Noen her som har opplevt å få dysmature barn flere ganger? Begge mine er satt igang noen dager før termin og vært under 2500g.. hvor stor sjangs er det for barn nr 3 også blir dysmatur? Og hva er årsaken til det?

Begge mine har hatt fint med fostervann :/ men små morkaker?

Hvordan er barna i dag da? Jeg fikk en veldig dysmatur jente, og hun er fortsatt liten som 7 åring, så hun har liksom bare alltid vært liten. Var ikke noe annet galt med morkake eller noe. De to andre har vært normale, men små de og.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvordan er barna i dag da? Jeg fikk en veldig dysmatur jente, og hun er fortsatt liten som 7 åring, så hun har liksom bare alltid vært liten. Var ikke noe annet galt med morkake eller noe. De to andre har vært normale, men små de og.

Store og fine, høye for alderen egentlig og normalvektige. Smarte og flotte barn ♡ men måtte være en stund på sykehuset, og ser lite syn på det igjen :-(

Hvor store har de vært da?

2,9 kg, så de var jo normale i forhold til hun på 2,1kg.

Jeg har en dysmatur. Født i uke 32 og veide 1 kg. Neste vår født i uke 34 og veide 2.3. Så her var det liten og stor for alderen. Store begge to nå.

Back
Topp