Dyrt..

nitalita

Gift med forumet
Før Linea kom til verden var det så mange som snakket om at det å få barn var så dyrt og at bleier er dyrt og idet hele tatt.. Men hva er det som koster sånn da? Har ikke merka noe til at det koster stort jeg værtfall!!

[:D]Det er faktisk ikke veldig dyrt å ha et lite barn , men du og du ,det endrer seg når de blir større!!!! Det småbarnstillegget i barnetrygden skulle man heller ha fått når de begynte på tenårene!!! (Tenk tilbake på din egen tenåringstid. Det er klær , kino, trening,treningsutstyr,lommepenger og jegvetikkehva, men jeg vet at det koster!!!) min sønn er "billig i drift" han, jeg ser de av vennene som har døttre.... Oh my Good ....

Hehe..ja det endrer seg brått da ja,men alle sa at det var så dyrt med bleier og idet hele tatt når det er snakk om en baby,og det skjønner jeg ikke! Altså vi er ikke stinn av gryn liksom,men har helt vanlige inntekter!

dyrt hvis du må gi morsmelkerstatning. det er en 100 lapp i uka det...

kan jeg spørre hvorfor han har fått erstatning?

hadde bare pupp fram til 4 måneder...da merket jeg at det begynte å bli mindre og han ble helt gal fordi melka ikke kom til hans tidspunkt hvis du skjønner. Mange ganger ble han så utålmodig og hysterisk at jeg bare måtte gi han flaske, selv om det kom melk i massevis av puppa mine... veldig trist fordi jeg elsket å amme han... snufs.. prøvd noen ganger nå å putte puppen i kjeften på han..hehe.. men det funker fabelaktig dårlig! så jaja... kan være fordi jeg begynte å gi han en flaske før han la seg hver kveld fordi da skulle han sove bedre om natten...

Jeg synes heller ikke det var så dyrt da veslemor var baby, men nå er hun 3 år og hun trenger mye mer klær enn før. Sliter mer på det når de blir større. Åsså er det sko, støvletter og andre ting de må ha i barnehagen osv. Holdt på å få bakoversveis her en dag. Skulle kjøpe nye støvletter til henne og de kostet 450 kr. De har hun en sesong. SPRØTT!!!!!

Back
Topp