Dyrt med permisjon gitt!

CFB

Februar 2014's Miss håndarbeid
Februar 2014 - Skjult forum
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Hver trilletur ender opp med cafe-besøk, som igjen leder til et kjøpesenter. Og hva skjer da? Joda... Mor shopper! Masse til småen og litt til meg selv. Ikke sunt for lommeboken dette her gitt :D

Flere enn meg som går i kjøpesenterfella hver gang?

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker
Reactions: EJ
Tar med meg hunden og sitter på ute-delen av cafeen, da kan jeg ikke gå inn og shoppe ;)

Nikolai 13.02.14 <3
fra appen

Jeg unngår å gå på senter fordi jeg ikke har penger. Og så er det masse jeg trenger egentlig... Jeg overlever uten men ønsker meg veldig. Kjipt med kun 80% lønn :(

Har vært enda en runde på kappahl i dag jeg og raidet newbie-veggen :p 3 for 2 <3

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hunden redder meg fra den fella, hvis ikke tror jeg senteret hadde vært mer brukt ja;)

Jeg bor heldigvis for langt fra butikken til at jeg ender opp der når jeg triller hjemmefra, hadde jeg skulle gått til butikken hadde det blitt over to mil til sammen.

Har skjedd et par ganger, men prøver å unngå det. Går heller i byen, for det er så mange butikker med trapper som jeg ikke kommer inn i med barnevogn. Så da unngår jeg å shoppe på den måten;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg bor heldigvis så langt unna butikker :p nesten to timer til nærmeste kjøpesenter ;)

Her blir det en del shopping, ja! Men ut å trille må vi jo. Prøver å skjerpe meg, og bare kjøpe litt.

Shoppa når eg veit det er bra tilbud - som no når det var 50% på all ull på name it :) Men ellers er det for langt til nærmaste kjøpesenter, butikkar og cafe. Da må eg ta bil så det reddar meg ein del :)

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Merker at det brukes litt mer på shopping nå, kjøpte litt i går faktisk. Men prøver å gå turer utenom senter, har fine turområder i området :-)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Må og kjøre for å komme meg til sentrum, så blir bare de dagene jeg har vært på helsestasjon, men har jo vært der hver uke på vektkontroll :p nå er det heldigvis slutt på det :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har ikke mye penger til overs, så her spares de kronene som er til overs :-P men så skal vi jo gifte oss neste år, så greit å kunne betale for det og ;-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Eg må gå forbi butikken når eg er ute og triller... Har fått dilla på bixit med sjokolade og kvikk lunsj... Så eg kjøper det hver dag :P heldigvis for langt å gå til kjøpesenteret..

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Back
Topp