Dyrt i dyreparken?

Boblefrua

Forumet er livet
Hører ofte at folk klager på at det er så dyrt i dyreparken i Kristiansand.
Ja, det koster penger, men så koster det ganske mye å drifte en stor dyrepark som har omsorg for dyrene sine:)

*måtte bare få det ut*

Di fleste sånne turistplasser koster vel litt???

Bor rett ved men løper ikke ned dørene akkurat :P

Må vel ha årskort når lille blir litt større ;)

Syns prisen er helt ok jeg.
Vi tar riktig nok med niste til ett måltid og flasker med vann.

Ja jeg syntes det er dyrt, og skjønner hvorfor mine foreldre aldri tok oss med dit. En familie på 5 er jo kjempe dyrt der så de hadde ikke råd. Og jeg må si at det frister lite å bruke så mye penger på en dag selv om jeg skulle ha råd til å reise dit.

Syns ikke det er så ille, jeg.. Man får i det minste god og ordentlig mat der.

Syns ikke det var dyrt der egentlig.... Følte ikke noe var priset over det som er vanlig i andre butikker. Selvsagt koster jo billetten litt,men d avhenger av sesong og hvor mange dager man er.

Synes det er ganske dyrt. Spesielt når man regner overnatting, mat og billetter. Har sjekket ganske mange priser nå og det er i grunn det dyreste.

Vi er virkelig forskjellige;)
Sånn er det ;)

Betaler heller litt mer for god, ordentlig mat og drikke enn svinedyre pølser og pommes frites med dispenserbrus slik man får andre steder, for eksempel.

Dyrt, men totalt verdt det :D Jeg elsker dyreparken :p Har på meg dyreparken-genseren min nå faktisk :D

E det så dyrt da har tenkt å ta med 2 barn og mannen dit før først gang i sommar.

Dyrt, ja, men ikke sååååå ille.

Vi sov to netter i kardemommeby i fjor i juli, og drar muligens i år igjen, kanskje Abrahavn.

Svær park med mye å oppleve, klart det er dyrt å drifte. Fire stykk på Sabeltann er jo dyrt, men ikke dyrere enn andre show av typen, egentlig.

Nei, det er nå hva en gjør det til. Og mye ulik mat. Vi spiste lapskaus på det gårdsområdet en dag, taco (nedtur) og noe typisk "fastfood" i en stor familiekurv så ungene kunne spise det de likte og jeg og mannen det andre, veldig greit.

Vi trivdes veldig godt og skal definitivt tilbake, om ikke i år så senere

Sånn er det ;)

Betaler heller litt mer for god, ordentlig mat og drikke enn svinedyre pølser og pommes frites med dispenserbrus slik man får andre steder, for eksempel.
Ja men jeg synes ikke maten et noe å skryte av, tar heller med

Skjønner det koster å drifte det, men synes likevel det er dyrt der!

Folk skal ha mulig og helst ikke betale noe.. Jeg tror det er mye manglende kunnskap ute blant folk, selv om en hver idiot bør klare å tenke seg til at det koste å la dyrene ha et så bra liv som mulig. Om man begynner å dele opp alt som skal betales i en slik park er det ikke sikkert prisene er så ille likevel. Det er viktig å skille på mye penger og dyrt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Kommer helt an på hva det er. Maten synes jeg skal ha kvalitet opp mot det man betaler! Noen ting er overpriset fordi det er så populært (abrahavn feks). De går også i masse overskudd, som de gir videre til veldedighet. Så det er jo bra. Men ja de går faktisk i overskudd ;)

Har ikke vært der siden jeg var lita, men gleder meg til vi skal dit med lillegutt. Kanskje det blir i år, eller til neste år. Hvis maten er dyr, og i tillegg ikke så bra, så er det ikke verre at man tar med mat selv da. Sparer mye på det. Heldigvis har vi råd til sånne turer, men skjønner at ikke alle har det.

Folk skal ha mulig og helst ikke betale noe.. Jeg tror det er mye manglende kunnskap ute blant folk, selv om en hver idiot bør klare å tenke seg til at det koste å la dyrene ha et så bra liv som mulig. Om man begynner å dele opp alt som skal betales i en slik park er det ikke sikkert prisene er så ille likevel. Det er viktig å skille på mye penger og dyrt.

Sent from my iPhone using BV Forum
Kunnskapsløshet, ? fordi man mener noe er dyrt?
Tja jeg vet hva det koster å drifte, de går forøvrig med overskudd..
De tar jo mye betalt for alt som er ekstra og det er vel det som gjør det dyrt. Er en grunn til at vi heller drar i parker i Danmark og Sverige.

Back
Topp