Dyretråden!!!!

Lamadamene våre
Haldis

og Petra

Amie. Blandingsjenta vår på snart 3 år. Hun er boxer-rottweiler-schæfer[;)]

Noen av kyra

Også har vi Kaktus, som er en svart og grå tigerstripet hannkatt[:)]

Mine aller beste venner <3 <3 <3

Amy <3 Tibbejenta vår som blir 4 år 16 Januar! verdens søteste lille bamse, men som også er en hissigpropp om noen skulle ringe på døra [;)]

[img][/img]

Dina <3 Dansk-svensk gårdshund som er 6 mnder gammel <3 Verdens mest kosete hund <3 og er kjempelydig, rolig, og forståelsesfull <3

[img][/img]

Amy og Dina <3 Verdens beste venner! Amy skal alltid passe på Dina. Skraper i matskåla når hun er sulten, men lar alltid Dina spise først <3 også vasker alltid Amy Dina etter vi har dysja de, eller de har vært uti snøen <3

[img][/img]

OMG!!! Ligger i senga med pc på fanget og katta ved siden av meg. hehe. han ligger slik opp med hodet. plutselig begynner hodet å "riste" hehe, og så pladask så faller hodet ned og der blir det liggende.. haha. det var sååå komisk.. haha. skulle ønske dere kunne sett det.
haha. det var liksom bare pang og rett ned. Heheh. jaja, dagens lættis iallefall. ;)

Hurra for pusene mine.. Idag har de vært ute for første gang på en uke.
De nekter å gå ut å bli kalde på rumpene sine. Iallefall sålenge det står en tisse kasse klar til bruk.  Snålinger..Nå har det vært ute et par timer og nå som de kom inn i varmen igjen blir de jo spinnville appåtil.. bare å gjemme seg. For her er de oppetter veggene og over hodet på deg. hehe. (mor og sønn ;) )

ORIGINAL: eilejoha

OMG!!! Ligger i senga med pc på fanget og katta ved siden av meg. hehe. han ligger slik opp med hodet. plutselig begynner hodet å "riste" hehe, og så pladask så faller hodet ned og der blir det liggende.. haha. det var sååå komisk.. haha. skulle ønske dere kunne sett det.
haha. det var liksom bare pang og rett ned. Heheh. jaja, dagens lættis iallefall. ;)

HAHAHAHA! vet så godt hva du mener! [:D][:D] Ser ut som om noen har satt en vibrator i hodet på de[:D] Også sover de jo! hihi! hva skulle man gjort uten de små klovnene våre? [:D]

De nekter å gå ut å bli kalde på rumpene sine. Iallefall sålenge det står en tisse kasse klar til bruk.  Snålinger..Nå har det vært ute et par timer og nå som de kom inn i varmen igjen blir de jo spinnville appåtil.. bare å gjemme seg. For her er de oppetter veggene og over hodet på deg. hehe. (mor og sønn ;) )

Fikk de klumper i pelsen da? vår katt fikk HELT panikk da kan kom inn med snøballer på magen! løp løpsk i huset å prøvde å klore de av

ORIGINAL: mommy_to_be

HAHAHAHA! vet så godt hva du mener! [:D][:D] Ser ut som om noen har satt en vibrator i hodet på de[:D] Også sover de jo! hihi! hva skulle man gjort uten de små klovnene våre? [:D]
hahaha..  ja, de er jaggu noen snålinger.. hehehe.... bare jeg tenker på det så ler jeg så tårene triller..

ORIGINAL: mommy_to_be

Fikk de klumper i pelsen da? vår katt fikk HELT panikk da kan kom inn med snøballer på magen! løp løpsk i huset å prøvde å klore de av

å neida.. nå er det ikke løs snø her lenger. har ikke snødd på lenge. Men da det snødde, da skulle de være ute å leke ... skjønner meg egentlig  ikke på disse dyra noen ganger.. hehe

Her er mine tre hunder. Korthåret chihuahua.

Det er Castro, Webster og Rocky

Her er vårt lille sjarmtroll: Putte:

Hun er min lille Ilder (isbjørn ;O))

nommin, halladussen... så vakkert..
åhh.. jeg savner å ha ilder.. har hatt 2 stk selv oppigjennom tidene.. :) Herlige livate krabater det:)

Bernt Stratos og Charlie [:)]

Er en stund siden denne tråden var aktiv, men vil vise frem godjenta mi fordet :P
Dette er godjenta mi Iris, som nå er 7 år gammel. :P
Og hennes datter... ;)

så utrolig søte boxere[:D] 
hærlige hunder det der ;)

nydelig staff ja ;) da har vi begge verdens søeste staffer.. hihi

hvor er henne fra

Her er min Bella
Hun er en blanding av labrador og goldenretriver,

Blåser litt nytt liv i denne tråden jeg..
Mor og sønn. Varg har kjærlig lagt labben over Trulta og vasker ho..

Sjefen i huset, Tequila [:D]
Min lille amerikanske chihuahua frøken på snart 4 år [:D]

http://i115.photobucket.com/albums/n316/MsOlsen/DSC01527.jpg

Back
Topp