Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: LoveHearts
Nåmenn!! Så mange pene dyr jo!! :) Jeg er mer et kattemenneske, men liker hunder svært godt!! :) De har så utrykksfulle øyner :)
vi har to Katter, Bengalkatter. Stammer fra Asiatisk leopard. http://www.banzaicat.no/ Her kjøpte vi begge kattene :)
Max som er 2 år og 2 mnd og Celda som er 1 år og 9 mnd.
De har bare helt skjønne personligheter begge to :) Max er den som parter mest. Han kan ligge på et annet rom og mjaue til oss, bare for å høre at vi er der. Celda er en mer vilter og kanskje litt engstelig katt, hun vil bare kose når hun selv vil kose, men begge får litt tvangskos :) Max er er ganske stor herrekatt på 6 kg, så der er det mye å kose meg, og for en utrulig tykk og god pels da gitt! Celda er 3 kg og har ikke så tykk pels som Max, men hun er vakker og blank i pelsen sin :) Hun er litt mørkere enn Max. De er begge spottet :)
Bildene er for store, men skal legge ut bilder senere :) Må bare finne ut hvordan jeg kan endre størrelsen på dem :)
ORIGINAL: Tasseline
dette er lilo min kjære staffordshire bull terrier.
hun er utrolig snill mot alt å alle. verdens beste jente. hun er nå 6 månder å kjempe flott ;) digger hu over alt.. min lille stjerne [:D][:D][:D]
blir fler staffer her hvertfall. har 2 chinese crested å.
staff er bare hærlige hunder :D