Dyretråden!!!!

dette er lilo min kjære staffordshire bull terrier.
hun er utrolig snill mot alt å alle. verdens beste jente. hun er nå 6 månder å kjempe flott ;) digger hu over alt.. min lille stjerne [:D][:D][:D]

blir fler staffer her hvertfall. har 2 chinese crested å.
staff er bare hærlige hunder :D

Nåmenn!! Så mange pene dyr jo!! :) Jeg er mer et kattemenneske, men liker hunder svært godt!! :) De har så utrykksfulle øyner :)

vi har to Katter, Bengalkatter. Stammer fra Asiatisk leopard. http://www.banzaicat.no/ Her kjøpte vi begge kattene :)

Max som er 2 år og 2 mnd og Celda som er 1 år og 9 mnd.
De har bare helt skjønne personligheter begge to :) Max er den som parter mest. Han kan ligge på et annet rom og mjaue til oss, bare for å høre at vi er der. Celda er en mer vilter og kanskje litt engstelig katt, hun vil bare kose når hun selv vil kose, men begge får litt tvangskos :) Max er er ganske stor herrekatt på 6 kg, så der er det mye å kose meg, og for en utrulig tykk og god pels da gitt! Celda er 3 kg og har ikke så tykk pels som Max, men hun er vakker og blank i pelsen sin :) Hun er litt mørkere enn Max. De er begge spottet :)

Bildene er for store, men skal legge ut bilder senere :) Må bare finne ut hvordan jeg kan endre størrelsen på dem :)

ORIGINAL: LoveHearts

Nåmenn!! Så mange pene dyr jo!! :) Jeg er mer et kattemenneske, men liker hunder svært godt!! :) De har så utrykksfulle øyner :)

vi har to Katter, Bengalkatter. Stammer fra Asiatisk leopard. http://www.banzaicat.no/ Her kjøpte vi begge kattene :)

Max som er 2 år og 2 mnd og Celda som er 1 år og 9 mnd.
De har bare helt skjønne personligheter begge to :) Max er den som parter mest. Han kan ligge på et annet rom og mjaue til oss, bare for å høre at vi er der. Celda er en mer vilter og kanskje litt engstelig katt, hun vil bare kose når hun selv vil kose, men begge får litt tvangskos :) Max er er ganske stor herrekatt på 6 kg, så der er det mye å kose meg, og for en utrulig tykk og god pels da gitt! Celda er 3 kg og har ikke så tykk pels som Max, men hun er vakker og blank i pelsen sin :) Hun er litt mørkere enn Max. De er begge spottet :)

Bildene er for store, men skal legge ut bilder senere :) Må bare finne ut hvordan jeg kan endre størrelsen på dem :)

De er bare så utrolig vakre disse kattene.. Vi skal ha oss Bengal en gang. Det er en av våre store drømmer her i huset.
Så den siden du la til er vi innom å kikker på en gang innimellom..
Pleier å sitte å drømme oss bort ved å se på videoer på you tube også [:D]

Da anbefaler jeg dere å kjøpe via same oppdretter som oss. Hun er kjmpehyggelig og veldig lett å prate med, og hun er veldig profosjonell!! Og for et hus kattene har! Det blir bare bedre og bedre! Ute arealet er bare helt fantastisk! :) Nå skryter jeg ikke bare for å få dere til å bruke henne, men alt jeg sier er sant! :)

ORIGINAL: Tasseline

dette er lilo min kjære staffordshire bull terrier.
hun er utrolig snill mot alt å alle. verdens beste jente. hun er nå 6 månder å kjempe flott ;) digger hu over alt.. min lille stjerne [:D][:D][:D]

blir fler staffer her hvertfall. har 2 chinese crested å.
staff er bare hærlige hunder :D

De er SÅ nydelige!!!!! [:D] Fadderen til Lucas har 2 [:D]

dette er tiny hu er en blanding av alaskan hyskey,alsakan malamute,border collie,schæfer og rottman

og dette er broren hennes diesel

de er nå ca 5 mnd gamle og har vært hos oss siden den dagen de ble født,de tilhører en søskenflokk på tilsammen 8 stk[:)]

Min nydelige Modesty. Elsker denne katta altså. Hun er veldig spesiell [:)]

Vi har 5dyr.
Dobermann gutt på 5år, Diesel.
Dvergpinscher jente på 2år,Kiara
3katter:
Pus 3år
Og Knolle og Tott på 1år

www.smallwind.net

Dette er mine foreldre sin kennel da[;)] Men det er jo litt "våres" også. Snuppa er født inn i dette, og bare EEEELSKER alle sammen[:D]

Her er hesten til meg og min "svigerinne". Hun heter Talje, men går som Frida Fres hos oss.. :)

Her har vi Pommeranianen våres Elvis.. :) Verdens herligste hanhund.. [:)]

Her er skatten min Diego.. Liten pøbelpus, men mammas gutt når han vil det.. [:)] Han blir 1 år i april så begynner vell snart å få av seg ADHD riene får vi håpe.. [:D]

Her er katten min. Hun heter pus og er verdens mest rampete skapning på 1,5 år. Jeg har egentlig blitt allergisk mot henne, men klarer ikke å kvitte meg med henne. Er så glad i henne. [:)]

jeg har 5 katter, og to hunder :) Ene hunden har jeg med eksen min, så har han ikke fast da. Han er en blanding av rottweiler og staff, nettopp blitt tre år =) Verdens mest tålmodigste hund! :D
Og andre vofsen er en mittelspitz, han er snart 5 mnd!:) Kattene er vanlige huskatter, to hukatter og tre hann. ene hukatten er dattera til den andre hu :) hehe. vi har fått alle kattene en etter en, og alle er ca litt over året, utenom kattungen, hu er 6 mnd. alle er bestevenner =) =)

Her er min hund.
Verdens søteste Mille[:)]

Her er katten vår, Sturle, som koser seg i vasken. Er somregel her han holder til når han er inne [:)]

Back
Topp