Dyretråden!!!!

eilejoha

Gift med forumet
Vet mange av oss har dyr som vi elsker og tilber like høyt som våre egne barn.
I den inspirasjon oppretter jeg herved en tråd som vi kan skryte hemningsløst om våre dyr.

Her er mine 3 pusekatter...
Trulta er trikolor langhåret(3 år). Mons (som er borte) er tabby(gråsort striper)4 år), og så har vi Varg som er sort og hvit langhåra ramp... ;) (han er 6 mnd)

Her er verdens peneste Schäferhund, i alle fall den peneste jeg har sett <3 Han heter Isack og er 5 år [:)]

Og dette er Rocky, mammas lille sjarmør <3 Han er en borderterrier på 1 1/2 år [:)]

naawww. så nyyyydelige de er da.. herregud for noen skjønninger... 

------

Last edited:
jeg har en border collie/buhund mix. svart for det meste =) noe kortvokst men jeg liker henne i den størrelsen hun ble. 7 år nå

Hunden vår, Frida. Hun er cocker spaniel!

Katten vår som døde i januar 2009, veldig trist, huff blir lei meg når jeg tenker på det enda[:(]
Verdens snilleste og peneste og unike katt[;)]

Her har dere gærningene våre:

Kjakan på 2 år[:)]

Katten vår Xzena på 6 mnder,sammen med lekekameraten sin Rocky på 6 mnder[:D]

Vi har også en katt som heter Tjorven (en svart pjuske) på 3 år og en dachs som heter Benny (3år)[:D] Bilder kommer senere for har ingen av de på denne pcen..

Her er min firbeinte venn [:)] En Manchester Terrier [:)] Han var nr 100 som var registrert i Norge når vi kjøpte han for 2 år siden, så det er en veldig sjelden rase [:)]

her er bilde av min to puser
dette er oscar som ligger å drar seg på vaskemaskina

og her er perle

Her var det mange nydelige skapninger ja!

Her kommer bilder av "barna" mine:)

Freddy, som passer på at mamma ikke spiser for mye sjokolade....

og Tequila som koser seg på hytta

Her er verdens beste Frida!!! Ingen er så god som hun[;)] Og hun gleder seg til å bli storesøster!!!![:D]

Gooood juuuul!!![:)]

I sommer var vi på Norges tur og da hadde hun "rommet" sitt bak i bilen[:)]

Nydelige Frida, med vakre Geirangerfjorden i bakgrunnen[:)]

Da var det nok skrytebilder[;)] Kunne holdt på hele kvelden og vise henne frem[8D]
Kommer til å bli helt [8|] når mini kommer [:D]

får ikke til å laste opp nå bilde[&:] men i vårt hus bor det
1 Jack Russell Terrier 2år Theo
1 Bandings hund ( Border Collie, husky, vorster) 12uka Toija
2 flotte Katta Nala 2år Missi 1år
1Rotte Minni 7mnd

bilder kommer:)

Se min da!!! [:D][:D]
Dette er Aiko, han er 1 1/2 år, tror han må være verdens vakreste! [:)]

Et bilde til... Se så fin!!

ORIGINAL: MamsenTilLucas

Her er min firbeinte venn [:)] En Manchester Terrier [:)] Han var nr 100 som var registrert i Norge når vi kjøpte han for 2 år siden, så det er en veldig sjelden rase [:)]

Han var utrolig fin!! Lydig? Barnevennlig rase?

åhhh... alle har jo så vakre dyr her da...:) 

ORIGINAL: LilleSitron

ORIGINAL: MamsenTilLucas

Han var utrolig fin!! Lydig? Barnevennlig rase?

[:D] Takk [:D] Han er veldig lydig. Men du burde være litt "dreven" skal du ha den rasen [;)] Han er jo tross alt terrier [8D] Han vi har er KJEMPEglad i barn! Han absolutt elsker de [:D] Vi har vært nøye med at han skal omgås barn siden vi fikk han, siden vi ventet Lucas da. Lucas kan gjøre absolutt hva han vil med han [:)] De er verdens beste venner  

Her er min lille skjønning!
En rottweiler tispe på snart 4 år!
Hun er VERDENS beste jente!

NYYYYDELIG!!!!!!!!![:)]

ORIGINAL: 1100

Her er min lille skjønning!
En rottweiler tispe på snart 4 år!
Hun er VERDENS beste jente!

Uff. Bildene var for store :( Men skal komme med bilde senere :P Etter jeg har fått ett bilderedigerings program ;) Da legger jeg inn bilde av Boxer-jentami Iris:) Og dverghamster guttene mine Rambo og Børre ;)

Back
Topp