Det må jo være tull!!Herregud...
Må være kødd...
Tror hovedinnlegget er tull (men morsomt da), men tviler ikke på at noen går på den. Har sett videoer av flere blonde amerikanereDet kan jo umulig være seriøst??!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må jo være tull!!Herregud...
Må være kødd...
Tror hovedinnlegget er tull (men morsomt da), men tviler ikke på at noen går på den. Har sett videoer av flere blonde amerikanereDet kan jo umulig være seriøst??!
Haha! Ja, morsomt var det!Tror hovedinnlegget er tull (men morsomt da), men tviler ikke på at noen går på den. Har sett videoer av flere blonde amerikanere![]()
Husker min favorittdinosaur når jeg var lita var triceratops![]()
Husker min favorittdinosaur når jeg var lita var triceratops![]()
Tror hovedinnlegget er tull (men morsomt da), men tviler ikke på at noen går på den. Har sett videoer av flere blonde amerikanere![]()
Her har alltid t-rex vært det store.Den er jo så badass.
![]()
De ser jo kule ut da, men tror ikke jeg hadde følt meg så trygg i nærheten av en egentlig
Har vel aldri hatt noen favoritter selv, men t-rex er jo tøff med de bittesmå armene sine dahaha
Hihihi! d fins mange morsomme tegninger av t-Rex og de små armene![]()
Men den kan jo spise deg! D gjør ikke en triceratops. Og så kan man ri på den også![]()
Tja... Man kan jo prøve å temme den.![]()
Cue plot for en Jurassic film..!![]()
Ja! Tror du 1881 har nr til dreven Steven spielberhgg??![]()
Er ikke Spielberg som har regissert Jurassic World, så du trenger bare en regissør, en produsent og noen millioner kroner![]()
Hihihi! d fins mange morsomme tegninger av t-Rex og de små armene![]()
De der jo nesten komiske ut. Men det gir litt mening når man sammenligner med kyllinger. De har vel funnet ut at de hadde fjær også (som barn hvertfall).De ER jo morsomme. Men den er vel ikke noen kul lekekompis ser jeg for meg![]()
Er det ikke han som har laget den? Ikke fått med meg.![]()
Jaja, men det gjør jo ting enklere.![]()
Ikke han som har ressigert den siste filmen. Men han har vel de andre filmene såvidt jeg vet?![]()
Ja, det mener jeg han har gjort, så gikk ut ifra at han laget denne også.