Dyreparker i Danmark

Hvorfor ikke bjørneparken?

Likte ikke måten de holdt kaninene og pinnsvinene (bittesmå firkanter av en uteplass), doene var grisete og bjørnene hadde ikke mange steder til å gjemme seg vekk. Ikke elgene heller. Det som var bra var klatremulighetene for ungene.

Men litt redd vi kupper tråden til ts nå :P Ikke meningen!

Nå spurte jeg strengt tatt heller ikke om hva vi kunne gjøre. Vi vet at det er flust av muligheter. Men vi skal i en dyrepark

Og jeg brydde meg strengt tatt mer om å gi deg alternativer til å lære barna dyremishandling..
Hva du velger er jo opp til deg, og ikke alle vet om mulighetene. Vil du ikke ha råd lar du jo bare være å ta det til deg. -_-

Vet det ikke er en av de dere vurderer, men må bare si det: ikke dra til København dyrepark. Ikke særlig god dyrevelferd der (ikke så god som den kan være til dyrehage å være) Veldig små inngjerdinger til dyra. :(

Helt enig med deg! Boikotter de glatt... Da vi var der for en del år siden hadde de en ulv som hadde kanskje 30 kvm å gå på... :( Gikk i ring og sleika seg rundt munnen :(

Ja, var flere dyr som hadde liten plass... Isbjørnene hadde bare en liten flekk med litt steiner og et lite vann de kunne svømme i. Og en annen bjørn hadde en liten inngjerding med et tre. Aldri mer dit. Var der med mamma og mannen hennes i 2009. Kan jo he de det er blitt bedre, men,,,

Var vel rundt da vi var der også... Var der da jeg var liten og da var det visst veldig bra, så lov å håpe at det bare har vært et dårlig eierskifte eller noe, men tviler...

København zoo altså??

Vi vurderer en tur dit nå nemlig...

De bygger og utvidete hele tiden. Isbjørnen har bla. fått er KJEMPE anlegg (åpnet i fjor).
Vi har årskort der og er der nesten hver helg.

Back
Topp