Dyreparken

Karma27

Forumet er livet
Vært i dyreparken i hele 5 timer i dag, og nå ligger jeg, mannen OG ettåringen slakt på sofaen.. Her har vi sovet i to timer, mannen og snuppa sover enda :p
Tar på å være medfamilie til en gravid :p

Jeg var med 3 åringen i dyreparken i går fra kl.10-15. Jeg har aldri vært så sliten som da jeg kom hjem og slukna med ei gang. 3 åringen hadde fortsatt masse energi, så evig takknemlig for min bedre halvdel! ;)

Haha, så skjønt! :) Det er jo ganske lange avstander i Dyreparken og! Jeg tror bare jeg har kommet meg opp til "Nordisk villmark" 1 gang i mitt liv eller noe sånt jeg. Når vi har vært gjennom alle de andre dyra, og det gårdstunet med kuer, afrika, tømmerrenna, kardemommeby og ser den bakken opp til nordisk villmark - da går liksom futten helt ut av denne kroppen. Haha :) Så skjønner dere veeeldig godt! Nå i ferietiden er det vel atpåtil myye folk kan jeg tenke meg.

Vi holder oss som regel til løvene, setra, toget og lekeplassen rett ved :P Flaks for meg at 3-åringen liker seg der!

Vi skal dit på onsdag og torsdag :P wish me luck!

Men sætra er jo slitsom! Bakken opp er jo dødens! Hvorfor lagde de kutoppen på TOPPEN?? :p
Nei huff, så oppdaga jeg at skillingsbollene i hakkebakkeskogen var MYE bedre enn de i kardemommeby, så opp bakken må jeg jo uansett nå :'(

Men sætra er jo slitsom! Bakken opp er jo dødens! Hvorfor lagde de kutoppen på TOPPEN?? :p
Nei huff, så oppdaga jeg at skillingsbollene i hakkebakkeskogen var MYE bedre enn de i kardemommeby, så opp bakken må jeg jo uansett nå :'(

Ikke den setra, barnas seter ;) Med geitekillinger og griser! Det er jo rett ved inngang, null bakker. Kjente jeg måtte ta en tur for å smake de bildene neste gang!

Back
Topp