Dyreparken - tilbud!

Beate

Elsker forumet
Det var en tråd her for en stund siden hvor mange mente at det var så dyrt i dyreparken. Var innom siden deres i dag og fikk se at nå får du dag 2 for 100 kr. per pers og dag 3 for 50 kr. per pers!! Totalprisen for en familie med 2 voksne og 2 barn (over 3 år) blir da kun 2756! Inkludert Badelandet.

Så alle som enda ikke har vært der pga. Prisen burde virkelig ta turen i år! Vi har årskort og elsker dyreparken! Og ja, man trenger minst 3 dager for å få med seg alt! :)

D blir tur til Dyreparken på oss også. Har ikke testa badeland enda, så tror vi skal ta d i år :D

Vi klarte oss fint med en dag da vi var der, fikk sett alt og kjørt alt barnet ville!

Ja, d har vi og gjort de gangene vi har vært der. Men man trenger nok to dager om man skal på badeland også :)
Ja det kommer nok an på hvor lenge man skal være i badeland. Mn man må virkelig ikek ha mer enn 1 dag, det er jo dyrt nok for mange det.

Ja det kommer nok an på hvor lenge man skal være i badeland. Mn man må virkelig ikek ha mer enn 1 dag, det er jo dyrt nok for mange det.

Nei, enig i at man ikke må ha flere enn en dag der. Vi har alltid vært en dag når vi har vært der :)

Okey, jeg skal ikke påstå noe, siden vi har årskort, men jeg ville i alle fall hatt tre dager om jeg ikke hadde hatt årskort. Kommer naturligvis ann på familien og deres interesser, men skal du få med deg alt holder det virkelig ikke med bare en dag, men så er det kanskje ikke alle som ønsker å få med alt heller da! :)

Okey, jeg skal ikke påstå noe, siden vi har årskort, men jeg ville i alle fall hatt tre dager om jeg ikke hadde hatt årskort. Kommer naturligvis ann på familien og deres interesser, men skal du få med deg alt holder det virkelig ikke med bare en dag, men så er det kanskje ikke alle som ønsker å få med alt heller da! :)
Som sagt vi fikk med alt utenom badeland, de var virkelig nullproblem på en dag.

Takk for tips, me skal i sommar. Veit du kor lenge dette tilbudet varer?
Det sto ikke noe på siden som jeg kunne se, men du kan bestille på forhånd om dere vet når dere skal. Vil uansett tro det varer hele sommeren siden de reklamerer med det nå så tett opp mot høysesongen. :)

Hvor anbefales det å overnatte dersom man skal dit?
Vil ha bil så må ikke være rett ved siden av.
Ønsker ikke i kardemommebyen, helst hotell

Hvor anbefales det å overnatte dersom man skal dit?
Vil ha bil så må ikke være rett ved siden av.
Ønsker ikke i kardemommebyen, helst hotell
Jeg ville definitivt valgt Abra Havn for opplevelsens skyld! Har ikke overnattet der, bare sett området og det er helt rått! Som å være i en egen verden, men det er jo leiligheter. Ellers så har jo dyreparken hotell, Noahs Ark og det ligger ett til like ved. (Husker ikke kjeden) Hamresanden camping ligger en kort kjøretur og har hytter, men ønsker dere hotell utenom de to nevnt over må dere vel inn til Kristiansand evt. Lillesand.

Jeg ville definitivt valgt Abra Havn for opplevelsens skyld! Har ikke overnattet der, bare sett området og det er helt rått! Som å være i en egen verden, men det er jo leiligheter. Ellers så har jo dyreparken hotell, Noahs Ark og det ligger ett til like ved. (Husker ikke kjeden) Hamresanden camping ligger en kort kjøretur og har hytter, men ønsker dere hotell utenom de to nevnt over må dere vel inn til Kristiansand evt. Lillesand.
Ønsker hotell siden når jeg er på ferie syns jeg dat er ganske behagelig å slippe å lage frokost og vaske ut etterpå.
Takk for tipsene

Ja takk vi fant i fjor at vi burde vært der mer enn en dag. Men med 36 grader og vindstille så ble det ikke sånn. Men badelandet var fantastisk å ha. Men er vanskelig å skifte på babyer/ små barn der som må ligge. Så underlag er ett must fant vi ut.

Jeg har veldig lyst til å overnatte i Abra havn en gang :p

Back
Topp