Dyreparken sommeren 2010?

Sanderogeliasmamma

Betatt av forumet
Hei [:D]

Mange av dere som skal til dyreparken i sommer. Vi planlegger å dra nedover fra 11 juli til 18 juli.
Noen som vil treffes ??? [;)]
Vi hadde det jo SÅÅÅÅÅ kos i fjor. Tror vi skal gå på Sabeltann showet også i år, det syns nok Sander
er SUPERT [:)]

Som sagt så er vi SELVFØLGELIG med [:D]
Og det håper jeg mange av dere andre og blir [;)]

Og billetter til showet bør bestilles om ikke veldig lenge for de som vil det...

dette hadde vært utrolig koselig å få med seg.. men det kommerlitt an på når vi skal ha ferie her, og det vet jeg ikke helt enda i.om. at jeg søker jobber.. men... skal ha det i bakhodet.. [:D]

Vi skal nedover og bli noen dager, men vet ikke hvilke dager enda... Skal se showet vi og, her er det sabeltann dagen lang...[8D]

ORIGINAL: Trillemor82

dette hadde vært utrolig koselig å få med seg.. men det kommerlitt an på når vi skal ha ferie her, og det vet jeg ikke helt enda i.om. at jeg søker jobber.. men... skal ha det i bakhodet.. [:D]

Jeg må også se an når vi får ferie! Søker også jobber for tiden..[;)]

Vi skal også nedover en gang i løpet av sommeren, men siden vi blir invitert til hytta til tanta og onkelen min er det litt vanskelig å planlegge alt nå.. [:)]

Jeg tipper at jeg har ferie på den tiden - men ingenting er fastlagt enda. Her går det nok på økonomien - for vi har det ganske trangt for tia dessverre[&:] Får se når det nærmer seg[:)]

Vi skal kanskje nedover, men vet ikke når enda. Det skal i såfall kombineres med tur til Danmark sånn at vi slipper å kjøre unødvending mye. Maja liker ikke å kjøre bil lenger, og ikke jeg heller....

ORIGINAL: Actrine

spennende!![:D] lykke lykke til!![:)]

ORIGINAL: Actrine

spennende!![:D] lykke lykke til!![:)]

Takk!!!! samme til deg også!!![:D]

Regner med at jeg og ungene slenger oss med[:D]

Back
Topp