Dyreparken i Kristiansand

Gullgutten

Elsker forumet
Dere som har vært der, hvor vil dere anbefale å ligge?
Quality resort eller Rica?

Synes det var kjempe gøy å ligge i abra havn, hvis det er et alternativ? Det synes de små var kjempe spennende når den sorte dame la til Kai rett utenfor vindue vårt og begynte å synge å danse rundt :) anbefales :)

Synes det var kjempe gøy å ligge i abra havn, hvis det er et alternativ? Det synes de små var kjempe spennende når den sorte dame la til Kai rett utenfor vindue vårt og begynte å synge å danse rundt :) anbefales :)

Syns det er sinnsykt dyrt..... + vi har ei på 2år som vi skal ha med og da tenker jeg at det kanskje blir litt voldsomt.
andre som har ligget der har erfart at det stadig kommer folk å tar i dørene, skal se hva som er der, mye bråk osv.
Men sikkert gøy for litt større unger da.

Vi ligger alltid på RICa, av den enkle grunn at det ligger jo rett ved inngangen, ungene liker at de kan se "den sorte dame" fra vinduet :)

Vi lå på quality for et par år siden, ble plassert i øverste etasje på et rom uten ventilasjon og med vinduer som kun kunne åpnes noen få cm...vi holdt på å stekes..samboeren måtte ut å trille barna i vogna halve natta for at de skulle få sovet.... GRUSOMT!

Helt enig, var der i fjor med en på 5 uker og en på 4 år. Vi skal i år igjen, dette var en flott opplevelse for både store og små :) Er det dyrt forhold til andre da? Hvor mye tar rica?

Helt enig, var der i fjor med en på 5 uker og en på 4 år. Vi skal i år igjen, dette var en flott opplevelse for både store og små :) Er det dyrt forhold til andre da? Hvor mye tar rica?
Vet ikke hvor mye rica tar, men tror vi betalte rundt 6000,- i abra havn for en helg med pass til dyrepark og badeland. Synes det var ypperlig!:-) men det er vell smak og behag :-)

Om man har økonomi til det ville jeg prøvd Abra Havn eller kardemomme by. Viss ikke er Rica ett godt alternativ, super plassering;)

Vi bodde på Rica i fjor og skal det samme i år igjen. Vår var nesten 3 år i fjor. Utsikten mot Sabeltanns verden og det å kunne se den sorte dame så nært rommet elsket vår datter. Så hadde de på Rica et lekerom med hoppeslott, ballrom og div nede. De hadde også ansiktsmaling, tegning og div. oppe. Koster ca 2400 pr natt for et rom med veranda og utsikt mot Sabeltanns verden.

Så enig:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Vi skal bo på rica denne gangen. Betaler 6500 for to voksne og et barn i tre nettet midt i fellesferien. I abra havn skulle de ha 12000 kr for det samme. Jeg var i abra havn med jenta mi ifjor, og det var kjekt der, men ikke så kjekt at vi betaler dobbel pris for overnatting ;) det er fullt mulig for de som ikke bor der å reise bort og se hvordan det er i abra havn.

Vi skal bo på rica denne gangen. Betaler 6500 for to voksne og et barn i tre nettet midt i fellesferien. I abra havn skulle de ha 12000 kr for det samme. Jeg var i abra havn med jenta mi ifjor, og det var kjekt der, men ikke så kjekt at vi betaler dobbel pris for overnatting ;) det er fullt mulig for de som ikke bor der å reise bort og se hvordan det er i abra havn.

Vi betaler ikke 12000 for 3 netter. Vi betaler 10000 for tre netter, inngang dyrepark/badeland, sjørøvermiddag for fire, show og sjørøverfroksot for fire.
Vi bor i en sjørøverkåk for fire personer. Synes vi fikk mye for pengene jeg :)
Er ikke så glad i hotellrom.
Vi var kanskje heldig med prisen vi da, vi er der også midt i fellesferien :)

Vi betaler ikke 12000 for 3 netter. Vi betaler 10000 for tre netter, inngang dyrepark/badeland, sjørøvermiddag for fire, show og sjørøverfroksot for fire.
Vi bor i en sjørøverkåk for fire personer. Synes vi fikk mye for pengene jeg :)
Er ikke så glad i hotellrom.
Vi var kanskje heldig med prisen vi da, vi er der også midt i fellesferien :)
Det er nok sikkert en stund siden dere bestilte da, for nå er det så dyrt dessverre...

Rica:) Vi har vært på Quality første og siste gang. Fikk et kott av et rom med vegg til vegg teppe og null ventilasjon. Og vinduet kunne nesten ikke åpnes. holdt på å krepere av varme der inne. Syntes ikke noe om servicen på hotellet heller. Fikk stygge blikk når vi skulle ha varmt vann til grøten til minsten.

Back
Topp