Dyreparken - hvor lenge?

Min 3 åring var helt gåen ifjor etter en hel dag.. Showet til sabeltann er 23 på kvelden.. Men kardemommeby og sbrahavn osv sklir over i ett .. -

Aldersgrenser er det på kaptein sabeltann da? Va jo veldig seint.. Men de må vel ha mørket kanskje?

Takk for gode innspill alle sammen! Vi går for tre dager, med lange pauser og vogn. Kampanjen er på badeland også, så da blir det en tur dit. Slitne blir vi nok alle sammen, men vi skal jo ha hjemmeferie etter det:-)

Aldersgrenser er det på kaptein sabeltann da? Va jo veldig seint.. Men de må vel ha mørket kanskje?

Er ingen aldersgrense såvidt jeg vet. Vi var der i fjor med guttungen, rett før han fylte 2 år. Han storkoste seg, og showet var overraskende underholdende for oss voksne også :)

Hvordan gikk leggingen i ettertid da? :)

Helt smertefritt :) Han sovna i vogna på vei ut av parken, og ble bært i seng hjemme. Vi har aldri hatt spikrede leggerutiner, så han er vant til at det kan bli sent en kveld, og normal tid neste. Har aldri hatt leggeproblemer av noe slag med han ;)

Helt smertefritt :) Han sovna i vogna på vei ut av parken, og ble bært i seng hjemme. Vi har aldri hatt spikrede leggerutiner, så han er vant til at det kan bli sent en kveld, og normal tid neste. Har aldri hatt leggeproblemer av noe slag med han ;)

Supert da :) Kan tenke meg det ville gått litt verre med min 2åring, eldste var aldri slik men Aron blir virkelig trassig og sur når han er trøtt. Men syns han det va spennende fra start til slutt så ville det jo gått bra!

Supert da :) Kan tenke meg det ville gått litt verre med min 2åring, eldste var aldri slik men Aron blir virkelig trassig og sur når han er trøtt. Men syns han det va spennende fra start til slutt så ville det jo gått bra!

Vi er heldige ja :) Man må jo bare se an sine egne, og hva som går og ikke går. Fjorårets show var veldig godt lagt opp, med lys og lyd, sånn at fokuset ble holdt oppe hos guttungen. Men det er et annet show de har i år, så det aner jeg ikke hvordan er.

Da vi hadde med 3 åring som da også skulle gå selv fikk vi med oss det vi ville på 1 dag, var der fra det åpnet til det stengte.

Vi skal ikke på Sabeltann på kvelden altså, sliter nok med søvn som det er. Men det går an å se havnen og sånt på dagtid?

Vi var 3 dager der I fjor med jenter på 3, 5 år og 6 mnd. Trengte virkelig det, synes ikke vi fikk se alt da en gang :)

Ang. Sabeltann, så er jo Kaptein Sabeltanns verden åpen hele dagen. Vi fikk kjøre den sorte dame, og se sjørøverne synge selv om vi ikke var på kveldshowet :)

Takk for gode innspill alle sammen! Vi går for tre dager, med lange pauser og vogn. Kampanjen er på badeland også, så da blir det en tur dit. Slitne blir vi nok alle sammen, men vi skal jo ha hjemmeferie etter det:)

Høres lurt ut.
Kos dere masse :) Og ha rikelig med vann og smudis i vogna ;)

De har fått et helt nytt badeland også :) men der må du ha egen billett... kan kjøpe noe som heter kombibillett.

Jeg hadde valgt to dager på selve parken, for da har dere god tid rundt. I Kardemommeby bruker dere nok ikke mer enn 1 time.. Er veldig liten by, så det tar ca 3 minutt fra ende til annen, heheh!! Men det er jo gøy for ungene å løpe rundt og inn i de forskjellige husene, ta trikken og ta en tur bort til røverenes hus.
Så ville jeg tatt en dag i badeland.
Sabeltann på kvelden vil da ikke være noe problem ettersom det blir brukt to dager på parken med god tid uten å stresse seg gjennom fra ende til annen. :)

Mitt tips i alle fall. Hilsen naboen til parken :p

Back
Topp