Dyreparken - hvor lenge?

Hvitveisen

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Dyreparken i Kristiansand altså. Ser de har kampanje på tre dager med badeland. Blir det mye for en treåring?

En dag med dyr, en dag med kardemommeby og en dag med Sabeltann? Eller sklir det i ett uansett?

Takker for synspunkter :D

Min 3 åring var helt gåen ifjor etter en hel dag.. Showet til sabeltann er 23 på kvelden.. Men kardemommeby og sbrahavn osv sklir over i ett .. -

Vi har brukt å sette av en god uke og har vært i parken ca annenhver dag i den perioden, kjøper sesongkort. Tre dager på rappen kan bli hardt for både liten og stor.

Vi skal tre dager i sommer. Jeg har hørt folk si at man i allefall må ha to dager, så da tenkte jeg at vi tar tre, så kan vi heller ta det litt roligere, kanskje litt kortere dager osv.

Vi skal ikke på Sabeltann på kvelden altså, sliter nok med søvn som det er. Men det går an å se havnen og sånt på dagtid?

Jeg tenker at dere ikke kommer til å gå rundt i altfor mange timer pr dag! Så 3 dager er jo veldig gunstig.. da vil ikke 3 åringen bli utslitt heller, og kose seg mer :)

Du trenger virkelig ikke sette av en dag til kardemommeby. det er ikke så ekstremt mye å gjøre der. Vi har maks vært der i 1-2 timer i strekk. Showene de har i ferien varer ikke så lenge. Fint å bruke som lunsjpause. Hadde kanskje satt av en dag til dyr, og en til sabeltann, kardemommeby, kutoppen osv. Jeg synes sabeltann showet er alt for skummelt for min 3 åring. Gutten på da 7 år synes det var skummelt i fjor, men han er litt "pinglete" av seg da.
Hadde heller satset på å gå i sabeltanns verden, og fått med oss noen av de forestillingene på dagtid.

Veldig fint å ha 3 dager forresten, men ville ikke satt av en hel dag til kardemommeby. Da ville jeg heller fordelt det litt mer. Tror dere hadde blitt skuffet om dere skulle vært der en hel dag: P

Vi var der 3 dager i sommer. Da var ungene 1,5 og 3,5. En sånn tredagersbillett kan du bruke i løpet av 6 dager, så det går jo an og ta en hvile dag innimellom for eksempel :)

Vi hadde noen fantastisk dager. Håper dere får det samme :D

Jeg var just i dyreparken en dag med min på 1,5 og ei jente på 4 år . :-) minste sovna med en gang vi gikk ut kjempe sliten ho André hadde klart mer , men skal dere være I Kardemommeby en hel dag ?går jo Ann å gå flere plasser på samme dAg , vi gikk til sabeltann verden så til Kardemommeby så litt på dyra så avslutta vi med lekeplassen , der stor koste ungene Seg :-) skulle egentlig til kutoppen å men glemte det helt bort , nå var det jo lav sesong når vi var der da så ganske mye hadde stengt ;-) men det går jo an å ta det rolig ja så kansje han ikke blir så sliten , her var di utslitt etter en dag i lekeland å en dag i dyreparken rett etterpå ;)

Min 3 åring var helt gåen ifjor etter en hel dag.. Showet til sabeltann er 23 på kvelden.. Men kardemommeby og sbrahavn osv sklir over i ett .. -
Tuller du? ?? Kl 23??

Det er en STOR park så du rekker ikke se alt på tre dager om du ikke skal løpe fra det ene til set andre. Er greit å ta den tiden ungene ønsker å bruke - mye å se. Og så er det matpauser innimellom og aktiviteter som karuseller, hoppeslott og lekeplasser. Så er det køståing for mat og for å kjøre sjørøverskutene. Blir veldig stress om det blir sånn "nei nå må vi videre for vi skal se på tigerene i andre enden av parken". Vi var der ei hel uke i fjor sommer (2 dager i badeland), fordi året før var 3 dager alt for lite.

Syns det er en gid ide å dele opp ulike ting på flere dager. Man trenger nødvendigvis ikke ta de sammenhengende. Kan være greit å gjøre noe helt annet innimellom;)
parken er så stor så det er lurt å ha en plan på hva en vil se før en går inn. Har du ikke det er det lett at man bare går rundt å "surrer" .
vi har vært flere år med små barn. Så lenge man tar det over flere dager, har vogn/tralle og god niste med mat og drikke så går det kjempefint:)

Vi var der to dager i fjor, kunne ikke bare hatt en dag, syntes det hørtes lurt ut med tre dager og fordele litt. Vi tok dyrene en dag, og kardemommeby og kapteinsabeltann den andre..

Kardemommeby er unnagjort på maks 2 timer, så jeg ville ikke brukt en hel dag der... Lar seg fint gjøre å ta Kardemommeby og Sabeltanns verden på samme dag. Men man trenger en hel dag til alle dyrene, i alle fall hvis barnet er veldig opptatt av dyr :)

Jeg tenker 3 dager er veldig greit. Men ville nok vurdert om man skulle gidde sabeltann show...det går jo såååå sent.
Med 3 dager må man jo ikke strene rundt for å få med seg alt med en eneste gang ;) Man kan ta det i 3åringens tempo :) Men jeg ville nok lagt en slagplan for hvordan dagene skulle brukes ;)

Vi hadde tre dager og var fornøyd med det!

Vi brukte første dagen stort sett på dyra og litt kjapt gjennom det andre.. Andre dagen brukte vi på sabeltannverden,kardemommeby og andre ting de ville gjenta fra dagen før.. Tredje dagen var vi på badeland og så kjørte vi sabeltann-båten..

På den måten ble det ikke så lange dager! Vi var ikke på sabeltann showet på kvelden da..

Er det ikke en badepark der også? mener det var det da jeg var liten! Det er noe man eventuelt kan bruke 1/2 dag på :)

Back
Topp