dyrene deres..

Bytta bilde, ellers hadde jeg GARANTERT blitt gjenkjent her om noen av vennene mine er her inne[;)] Men er fortsatt gullet mitt da, på fjelltur i sommer!

tihi så søt....[:)]

hehe.. han så jo skikkelig valp ut da pelota [:D] kjempesøt..

Synes din ligna en smule min jeg stineliten [:D][:D]

Fryd er jo kjempesøt! Er hun noen spesiell rase? Rico er en Ridgeback blanding, men Shæfer og Golden i seg[:)]

ORIGINAL: theresemuus

Fryd er jo kjempesøt! Er hun noen spesiell rase? Rico er en Ridgeback blanding, men Shæfer og Golden i seg[:)]

hun er egentlig trekkhund så hun er blanding av husky(50%) og 25% vorsth og pointer.. skikkelig mix[:D]

Ja, skikkelig mix[:D] Skal skaffe noen bilder av pusene også, så skal jeg legge dem inn. Kan jo ikke forskjellsbehandle![:)]

nei det går ikke ann... hehe

Her i huset har vi et nyanskaffet marsvin som foreløpig heter Bambi, åsså har vi et akverie fult av fisk[:)]

vi har bare igjen han øverste der nå da, kosepusen over alle puser, han elsker å ligge inni ting[;)]

[:D]Jeg har også hund, eller her er det mer sånn at hunden har oss....[:(]
Vi så et program om FOD-gården på tv for mange år siden,og skulle reise dit for å se hvordan det så ut der oppe.. Resultatet av det er Caro ,verdens beste voff!!! Han er en ekte eventyrblanding,New Foundlender,Chow Chow og litt Border Collie. Så han har svømmehud mellom tærne,og blå tunge-med noen rosa flekker. Tykk svart pels,med løvemanken til Chow Chow. Han er livredd sauer,har vannskrekk,stjeler aldri! Og er livredd høye lyder og ballonger. Han hadde vært en svært stygg dyrevernssak før vi adopterte ham,eller han adopterte oss... Nå har han kjærlighetssorg stakkar,for dagbarnet mitt, dvergpuddelen Kaisa har løpetid..og de elsker hverandre ,men den blandingen er uaktuell!!

Dette er Caro

[:D]Og dette er Caros store kjærlighet ,dvergpuddelen Kaisa,hun er litt større enn hodet til Caro.

hehe.. så søt han er!!!
hvis han ikke er så nøye på det kan han godt være kjæreste med fryd i mellomtiden[:D]
hun er ferdig for tre uker siden[;)]

[:)]Hehe,bikkja mi`er ikke rasist-alt som heter tisper er like bra[:D]
Det er bare så morsomt med Caro og Kaisa,de går å slikker hverandre på nesa,og sover sammen,jeg har hatt Kaisa på dagtid siden hun var 8 uker[:D] Hun får lov til alt,til og med spise maten hans[:D](Men får han bløtkake,og hun prøver seg-da sier han fra.) Hun blir like forundret hver gang. Gå tur er også litt av et syn ,hun må gå i bånd,han går løs .Han går på plass,og er ikke interessert i hverken folk eller dyr ,hun er hypersosial...
Kaisa er ca 5 kg ,og Caro er ca35..Men begge er helt sorte da...[:D]
Vakker hund du har forresten!

Her er ene birmajenta mi, Princess[:D]

tusen takk.. hun er min lille øyesten... i noen uker til... går du tur for tiden du eller?

Og her er den andre birmajenta mi, Pebbles[:D]De er tvillinger de å..he he

her er min puselus Theo...ser på tv..hehe

Her er Tuffi(ei av rottene jeg hadde før)[:)]

off,trykka feil ja,prøver igjen..her er Tuffi[:D]

Back
Topp