Dyremishandling

neselo

Forumet er livet
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10079884

Jeg blir kvalm, at menneskene kan være så fæle mot dyr [:(][:@]

det er påvist en klar link mellom dyremisshandlig og vold mot medmennesker... [:(]

det er skummelt... liker det ikke selv... [:'(]

bare tenker på kattene mine, tenk om noen skulle komme å skyte mot de... eller gjøre de vondt på noen måte...

jeg fikk jo åndenød når ene katten min (mest sans falt ut av vinduet på badet er ca en egt ned)
hun satt urørelig på noen bildekk etter den hendelsen...
og jaumret skikkelig når jeg plukket henne opp...

men når hun kom inn til det kjente så var alt ok igjen...

ORIGINAL: turteldue

det er påvist en klar link mellom dyremisshandlig og vold mot medmennesker... [:(]

det er skummelt... liker det ikke selv... [:'(]

bare tenker på kattene mine, tenk om noen skulle komme å skyte mot de... eller gjøre de vondt på noen måte...

jeg fikk jo åndenød når ene katten min (mest sans falt ut av vinduet på badet er ca en egt ned)
hun satt urørelig på noen bildekk etter den hendelsen...
og jaumret skikkelig når jeg plukket henne opp...

men når hun kom inn til det kjente så var alt ok igjen...

Det er helt forferdelig [&o]
Ikke rart man blir engstelig for den minste ting når man leser og hører om så mye fælt.
Godt det gikk bra med pusen din, det var jo ikke din feil at den falt ut av vinduet- i motsetning til linken over her, og den du postet i går om de stakkars hundene [&o]

mhm...
blir så lei meg og sinna når jeg leser og hører om sånne saker...

har då to katter og de leker no då kattesisten i leiligheten no... det er så søtt...

mhm...

har då to katter og de leker no då kattesisten i leiligheten no... det er så søtt...

hihi, koselig med husdyr [:)] Blir nok hund på oss etterhvert når barna vokser til. Er oppvokst med hund, så føler egentlig det mangler en liten vovve her. Men har ikke plass i leiligheten og prioriterer barna først..

ORIGINAL: neselo

mhm...

hihi, koselig med husdyr [:)] Blir nok hund på oss etterhvert når barna vokser til. Er oppvokst med hund, så føler egentlig det mangler en liten vovve her. Men har ikke plass i leiligheten og prioriterer barna først..

når vi flytter så kommer vovven til gubben gitt... han ønsker seg boxer. også kommer nok min hund ikke lenge etter.. (venter på hund som vi skal ha på fôr)

Jeg tør ikke åpne linken her...begynner bare å gråte med en gang jeg ser dyremisshandling...

Har hund selv, alltid hatt det og forstår bare ikke hvordan folk kan skade dyr???
Jeg virkelig fatter det ikke... [:(]

Hadde noen skadet hunden min med vilje tror jeg ikke jeg kan stilles ansvarlig for mine handinger etterpå...

Back
Topp