Dyr..

SloppyJane

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2020
Har noen av dere merka endra adferd hos dyra deres?
Vi har en katt som den siste tiden har blitt ekstremt klengete, og forrige uke før jeg tok testen ville svigermors katt bare ligge på fanget mitt. Vanligvis skyr den meg som pesten [emoji23]
 
Samme skjedde meg ved forrige graviditet, med hunden. Men denne gang har det ikke skjedd noe[emoji28]
 
Hunden blir litt mer "klengete" på meg. Så koselig, for han har ikke fått like mye oppmerksomhet som han fortjener etter mini kom.. [emoji190]
 
Har ikke merket noe uten om det vanlige, katta våres er alltid kosete :p
 
Ja! Tenkte ikke over det før jeg leste spørsmålet her. Har en "hundevenn" som pleier å ta helt av når vi treffes. Da jeg traff den i går var den mye roligere enn ellers, og så ut som den prøvde å "ta seg sammen", logret med halen og bare lente seg inntil meg.
 
Ene katten vår har blitt ordentlig innpåsliten den siste uken! [emoji23] de to andre har blitt mye roligere og mer kosne, men vet å gi meg litt fred av og til [emoji12] men hun innpåslitne er helt ekstrem, får ikke sitte aleine lenger virker det som [emoji12]
 
Syns ikke jeg kan merke noen endring på vår katt. Han kommer luskende om kvelden når barna er lagt, da skal det koses[emoji173]️
 
Merker ikke så mye forskjell på vår katt heller, men mulig hun er litt ekstra kosen [emoji848] var helt sikker på at hun ble å merke det før vi visste om det selv [emoji14]
 
Nå merker jeg det ganske godt på kattene. De står omtrent i kø for å ligge på fanget mitt og sove [emoji12] ene katten har ikke sovet på fanget siden han var kattunge, i går lå han og sov søtt på fanget en stund [emoji7]
 
Merker ingen forskjell på hunden. Gjorde ikke det i de andre svangerskapene heller :)
 
Back
Topp