Dyr

Tine_mor

Elsker forumet
Får noen av dere følelsen av at dyr forstår dere? Passer en rottwailer for en venninne. Begynte å grine for eg er litt deppa. Da kom hunden bort og skulle absolutt kosa,da eg begynte å grine mer hoppet han opp på meg og la hodet i fanget mitt[:)]
Meg og samboeren min hadde en hund for et halvt år siden. En schæfer som heter Nico,men etterhvert ble samboeren min så drit lei hunden at han tvingte meg til å velge mellom han og hunden.Så eg velgte samboeren min. Nå har eg enda problemer med å kommer over hunden. Eg vet han lever der ute,og at han har det bra. Men eg vet også at eg aldri får se han igjen[:(] Nå sier sambo at han aldri mer vil ha hund,men eg vil ha[:(]
Måtte bare lette på trykket,takk for at dere lyttet[:)] Dere er gode å ha.. Stor klem fra en trist jente[:)]

Uff da, ikke noe koselig.. Sambo sier hele tiden at han ikke tørr å be meg velge mellom han og mine to "små" hunder, for han har en mistanke om at jeg hadde valgt hundene[8|] Haha, hadde nok ikke det, men det trenger jo ikke han og vite! Har en liten rottis gutt selv, og han er skikkelig følsom overfor meg. Dersom jeg er syk eller noe ligger han hele natten og uler i buret sitt, helt til vi slipper han ut slik at han kan ligge nedfor senga mi[:D] Og dersom jeg gråter eller er trist kommer han alltid for å trøste. Begge hundene mine er veldig kosete og typen som "trøster" men rottisen min er den som er mest ekstrem. Han nekter å spise og alt dersom jeg bare har migrene... Men så søt da!

Kanskje samboern din skifter mening etterhvert.. Synes i alle fall synd på deg som føler det slik!

jeg hadde valgt hunden[:D] jeg er så utrolig avhengig av dyr så min sambo vet at det blir hund i huset vårt etterhvert...

Gud så herlig[:)] En katt gråte? Kan virkelig ikke se det for meg.. Det hjalp vel litt når pusen var der og trøstet deg. Utrolig hvor mye dyr betyr for en person altså. For meg har alltid dyr vært alt,så da jeg måtte kvitte meg med hunden min,ble hjertet mitt knust. Og nå skal sambo ta fra meg hund for all evig tid. Kan ikke tro det. Det er rart hva disse firbente kan gjøre med oss. hehe[:D]

Min oxo gjør det...graver på meg med labben og sånn hvis jeg er lei meg...sååå god pusekatt vettu...utrolig disse dyra assa..

Jeg også føler at kattene mine forstår meg.....
I sommer hadde jeg 8 katter på det meste, men den ene ble over kjørt[X(]
Snufs.......
Mannen min liker ikke katter så kom han med den der at jeg måtte velge......Han eller kattene.... stri gråt hele den dagen jeg kjørte tre av de til dyrelegen.......uhuuuu
En fikk jeg gitt bort!
Men fikk beholde tre, mammaen og to gutte barn, sikkert fordi jeg gråt og var pisse sur hele den dagen[:D] hehe fikk viljen min til slutt...
Kose pusane mine[:)]
Kan ikke leve uten dem!!

Edvine

har en blandingstispe på tre år og en perser gutt på to år. sambo hadde nok ikke turt å be meg velge nei. har alltid hatt dyr og er helt avhengig av kjærligheten,tilliten og kosen.

ORIGINAL: Tine_mor

Får noen av dere følelsen av at dyr forstår dere? Passer en rottwailer for en venninne. Begynte å grine for eg er litt deppa. Da kom hunden bort og skulle absolutt kosa,da eg begynte å grine mer hoppet han opp på meg og la hodet i fanget mitt[:)]
Meg og samboeren min hadde en hund for et halvt år siden. En schæfer som heter Nico,men etterhvert ble samboeren min så drit lei hunden at han tvingte meg til å velge mellom han og hunden.Så eg velgte samboeren min. Nå har eg enda problemer med å kommer over hunden. Eg vet han lever der ute,og at han har det bra. Men eg vet også at eg aldri får se han igjen[:(] Nå sier sambo at han aldri mer vil ha hund,men eg vil ha[:(]
Måtte bare lette på trykket,takk for at dere lyttet[:)] Dere er gode å ha.. Stor klem fra en trist jente[:)]

Hei på deg! Jeg har hund selv jeg:Engelsk Bulldog... Å dyr skjønner mer en vi aner. Så de du opplever er ikke unormalt nei.Dyr er helt utrolige når det gjelder å føle ting... Tro meg [:)]

Back
Topp