dyr??

langlifrøken

Forumet er livet
har dere jenter noen dyr?

jeg har selv ei rottweilertispe, og en gatemiks pusegutt[:D]

nopp...og ikke vil jeg ha heller[:-]

er egentlig glad i hund, men IKKE i hår, blæææ[:'(]

mannen elsker hunder så jeg må kanskje krype til korset en gang[8|]

Jeg har ei lita pusikatt som heter Cinema[:D] Hun er ei blandingskatt, av 4 ulike raser. Vet bare to av dem, perser og skogskatt[:D] Verdens søteste[:D][:D][:D] Mamma sitt lille gull

Jepp[:D]

Elsker dyr... men hater pels .. så har røytefrie hunder, Chinese Crested.. en naken og en powder puff.
Jente på 6år og gutt på 3 1/2.
Har flere og men de bor borte på foravtaler.
Også har vi 2 katter. En langhår huspusjente på 4år, sort:
og en Maine Coon jente på 1år som er rødsmoke
[:D][:D]

Tiril vår elsker dyr hun og[:)]

Vi har en pus og en kanin[:)] 

Vi hadde to katter frem til i Juni i år, men den ene forsvant helt plutselig[&o] Stakker lille pusen[:(]

Ein Main Coon, to blandingskatter og en hund, deler dette huset med oss[:D]

Jeg har to staffordshire bull terriere[:)] En tispe på 3 år og en hannhund på snart et halvt år[:)] Også har jeg en kampfisk som heter Otto og saltvannsakvarium med fisker, reker, krabbe og mye mye mer[:)]

JAAA Elsker dyr!!! Har 2 hunder. Ei dvergpinscher tispe på 2 år og en skikkelig blandings på 5 år :) (Han er 6 raser)[:D]

Vi har en hund (blanding av Border Collie og Labrador) og en katt, begge to er jenter
Super glad i de, meeeeeeen ikke fullt så glad i røytinga til bikkja [&:]

3 store pusekatter som heter Simba,Sesar og Sena. Alle er halvsøsken. Kommer fra samme mor ;)

Ellers har eldstemann 5 ørkenrotter.

Når jeg er ferdig med å produsere unger og kommende minstemann er blitt noen mnd, så kommer jeg IGJEN til å annskaffe meg rotter igjen. Har hatt rotter siden jeg snikkjøpte mine første i 1995.. hehe. Noen år uten innimellom da.

Og når alle unga har blitt store, så skal vi nok skaffe oss en hund.

[:)]

Hei[:D] Jeg har en cairn terrier tispe på 1 år og en 4 mnd gammel hannkatt[:D]

ja :)

+ En groenendael hannhund på syv mnd (Som ikke skal bli boende, mangler en stein) Og vi venter ny valp i ca januar / februar.

ORIGINAL: Fly

ja :)

+ En groenendael hannhund på syv mnd (Som ikke skal bli boende, mangler en stein) Og vi venter ny valp i ca januar / februar.

aaaaaaawww... så søte

vi har hund.. en breton

Back
Topp