Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
De vet å ta seg betalt ja, men hva får vi gjort? Kan jo ikke slutte å bruke strøm heller. Er jo ganske avhengige av den da. Kanskje vi skal slå av alle ovner og flytte inn i termodressene våre[;)]
åjåjåj!!!! så mye i strøm??? å e klaga over ei regning på 2300 kr der 1300 var nettleie...ringte faktisk til leverandøren min i dag og smelte med kjeften..hehe:) at det går an å være så idiotisk å ta betaling for at vi skal få være så heldig å bruke dem som leverandør..helsikes monopolister sier jeg bare!!!!!! men et spm, korsen i alle dage klarer du(skytte76) å få 11500 kr i strømregning????? er det halvårlig eller??
Uansett så e det sprøtt ka dei kan ta seg betalt for...
ja huff!!! strømregning er det suuuureste jeg betaler!!!!! fins ikke noe verre!!! tenk på de med veldig dårlig råd, som sitter hjemme i stuen og hutrer og fryser for å spare strøm. helt groteskt!!! men heldigvis er det snart sommer[:)][:D] så da synker regninga litt iallefall!!!
Angående det å skru av strømmen og spare penger så var det jo en som døde ifjor/ forifjor nettopp av den grunnen. Han frøs jo ihjel hjemme i leiligheten sin stakkars[:(] Det er ikke riktig når det skal være sånn at det går på helsa løs når man ikke har råd til å holde seg varm her i vinter. norge!!!
trur desværre at di ikkje tar åss så alvorli[:@]
huff ikkje sei sånt at d bi dyrare, trur du d hjælpe å gjømme sæ (som strutsen; stikke hode under hauputa)