DYR stømregning........:/

*Bambi*

Elsker forumet
Flere som har fått dyr strømregning?[:@] I høst har det visst vært sinnsyke priser....!!

hele regninga kom på 2700... vi har bare varme på bada og kjøkkengulvet! ellers fyrer vi med ved..dyrt!

Fikk på over 4000,- [:@][:'(]
Nettleien har vært kjempehøy i de siste mnd, forbruket vårt er det samme[:@]

Vi fyrer kun med ved, og av og til med varmepumpe....Vi er 4 stk... Men fikk 10.200 kr i strøm forde.......[&:][&:]

ORIGINAL: Kakemonsteret

Ja fy f*en så dyre strømregninger de siste 2 månedene!!! Over 3000 kr for 2 måneder. Tror jeg skal ringe å høre om de har tatt feil, høres jo ekstremt mye ut for 2 + 1 personer.

Vi fikk 6000 kr i støm og 1800 i nettleie. Hadde det vært rundt 3000 hadde jeg jublet..

Ble godt over 8000,- her[:'(] (heldigvis har vi en som betaler halve nettleia og 1/4 av strømmen da[:)] Hjalp iallefall på)

fikk 2200 jeg[:D] her står tv/pc på hele tiden.. varmekabler på badet er på 24/7 og 2 varmeovner..

Ja, dobbelt så høg som vanlig, 3800 [&:] Nettleiga var kjempehøg her òg [>:] [:'(]

vi fikk på 3700 for 3 mnd

hadde brukt 100 kr mer i strøm en det nettleiga var på..

har hus på 250 kvd (me kjelleren som er 100, der er bare en fryser å litt lys på)

ORIGINAL: fairy

Ja fy f*en så dyre strømregninger de siste 2 månedene!!! Over 3000 kr for 2 måneder. Tror jeg skal ringe å høre om de har tatt feil, høres jo ekstremt mye ut for 2 + 1 personer.

Vi fikk 6000 kr i støm og 1800 i nettleie. Hadde det vært rundt 3000 hadde jeg jublet..

Hvor stor bor dere på?? Vi bor på 73 kvm. Vi bruker vanligvis å få på rundt 500-1000 kr.

Vi har ca 105 kvm,ingen varmekabler. Bruker vedfyring og en oljeovn. Har også kjeller, men der står det ingen varme på.

jøss å dyre regninger noen har fått.

her fikk vi 2000,- kr og vi bor i en leilighet på100 kvadrat

2600 kr... og vi har kunn på varme på bade og soverommet til gutta[>:] Fyrer med ved ellers...
bor på 130 kvm.

Synes ikke det var så ille for 2 måneder... [8|] På det verste har vi opp mot 2.000 pr.mnd..... Men vi bor i et gammelt, trekkfullt hus, da. Vi er 2 voksne+1 3-åring, så vaskemaskinen går en del ganger i uka.. Pluss en 20-åring som vel også bruker noe strøm, om ikke mye.

Hallo dere, det er jo litt viktig å fortelle for HVOR MANGE MÅNEDER disse strømregningene deres er for... [;)]

4.000 for 1 måned, eller 2, liksom???! Noen har strøm hver måned, andre for 2 måneder, andre for 3 måneder (kvartal.)

mellom 1500 og 2000kr husker ikke helt.
Det var for 2mnd.

Fikk nettopp regning på 1500,- betaler hver måned.. bor på 57kvm.. har 2 ovner som står på hele tiden, pluss tv/pc..!

Når vi begynte å betale betalte vi 500, men det var jo i sommer,, så ja, det er kjedelige penger!

*vil ha sommer*

vi hade 3000 kr før 2 mån.. er vel litt standard før oss i vintermån. vi har bkk..

Back
Topp