Vi har en liten terrier nå, hun er 3 år nå i februar, å er veldig valpete enda,som fører litt "med seg". Som i at hun driver å løper rundt og leker med lekene sine, så vi kan ikke ha hennes leker fremme når Serine er på gulvet f.eks(går ALDRI fra de da), for det kan skje ett uhell, at hun tråkker på henne eller noe.
Vi skal ha ny schæferhund når Serine er blitt eldre, hadde aldri tatt valp nå, litt har det med ambisjonene mine, at jeg skal ha mye tid til hund, men også det at en valp er en baby, å jeg gidder ikke å måtte ut på natta med den, samtidig som man må opp med baby.f.eks[:)]
Så er jo valpetiden den viktigste for å få det beste grunnlaget, så jeg hadde venta litt, men det er jo min mening da[:)]
Jeg TROR ikke valpen får være nok valp når man har en så liten baby, for hunden vil jo komme i andre rekke(det vil den jo forsåvidt alltid men som valp trenger den jo mye stimulering,sosialisering og trening)[:)]
Men vet mange som gjør det, å mener det er perfekt, for man er jo hjemme i permisjon[:)]