Dyprens

AB

Forumet er livet
Noen som har erfaring med å ta dyprens ?

Jeg er utrolig plaget med mye kviser og uren hud.Mest i forbindelse med mensen. Synes ikke det er noe særlig og prøver å dekke til så godt jeg kan, men føles ikke bra. Jeg har prøvd ulike rense produkter uten stor suksess. Så nå lurte jeg på dyprens. Det koster jo litt og må vel kanskje opprettholdes ? Men hjelper det ? Er det verd pengene ?

Om du går til en erfaren og god hudpleier er det absolutt verdt pengene, men du blir sannsynligvis ikke kvitt problemet ditt etter èn behandling men han/hun kan hjelpe deg til å bli kvitt det med riktig oppfølging hjemme og evt et behandlingsprogram i salong. Lykke til! Håper du blir fornøyd!

Takk De har et par bra hudpleiere her lokalt. Så da får jeg håpe på litt hjelp.. om det koster litt så er det forhåpentligvis verdt det..

Håper og tror du vil få den hjelpen du trenger! :-)

Jeg går fast til dyprens og det holder det i alle fall i sjakk..Mindre utbrudd enn det jeg hadde.Hun informerer også hvilke proodukter jeg trenger og deretter kjøper jeg disse til halve prisen over nett..Spør også om du kan få prøver på noen produkter..For da ser du jo hvordan de er før du kjøper de..

Jeg går fast til dyprens og det holder det i alle fall i sjakk..Mindre utbrudd enn det jeg hadde.Hun informerer også hvilke proodukter jeg trenger og deretter kjøper jeg disse til halve prisen over nett..Spør også om du kan få prøver på noen produkter..For da ser du jo hvordan de er før du kjøper de..

Jente_27 skrev:

Jeg syns det kan være litt frekt å få hjelp av fagfolk for så å gå å kjøpe produktene en annen plass.... men men... du legger jo penger fra deg ved å gå på behandling da... så du er ikke den frekkeste jeg har opplevd ;-) Men sånn generellt sett er det ikke noe gøy for dem som bruker tid og krefter på å hjelpe en med rett behandling, for så å "hjelpe" nettbutikkene med mer handel.. Vi risikerer å sitte uten hudpleiesalonger og fagfolk tilslutt, om vi alle skal handle på nett... Det var spnn litt utenom.. sorry... måtte bare..

Back
Topp