Dynestr

Bennie

Glad i forumet
Det er sikkert en post om dette en plass her i forumet, men gidder ikke leite!![8D][:)] 
Hvilken dynestørrelse har dere kjøpt/har tenkt å kjøpe!??
Ser at de vanligste målene på sengetøy osv er 80 x 100 cm.. Har tenkt å låne en dyne i den str av mamma, men hadde tenkt å ha en litt større i senga (100 x 140 tror jeg), slik at bebisen har noe å "vokse" i, er det en uvanlig størrelse??!![:)][8D] Sikkert et teit spm, men, er litt teit jeg!! [8D]

Jeg har den minste dyna i vogna, og den på 80 X 100 i senga...de er ikke så dyre, så går fint an å skifte når hun vokser ut av sengedyna si [:)]

Jeg spurte på barnas hus hvilke str. som er standard. De sa: barnevogn - 65*80,  sprinkelseng - 80*100.

jeg har bare hatt 60x80 i vogna og vugga og 80x100 i senga, og nå 100x140 i juniorsenga, men det går fint ann å ha 100x140 i senga også[;)]
jeg bruker den lille dyna enda(60x80) til vogna og i bilen.

har kjøpt samme størrelse te senga å vogna.. 80*100..

ORIGINAL: elkva

Jeg spurte på barnas hus hvilke str. som er standard. De sa: barnevogn - 65*80,  sprinkelseng - 80*100.

signerer!

Vi har hatt 80x 100 i senga til lillemann helt til nå, og kommer nok til å ha det en stund til
I bagen (der sov han om natta også i begynnelsen) hadde vi 65x80

Takk for svar alle sammen!! [:)] Tror jeg kommer til å kjøpe en liten dyne i tillegg til de dynene jeg har allerede, åsså ser jeg det an når tiden kommer hvilken dyne jeg bruker!! [8D][:)] hihi

Back
Topp