dyner...

• Trådstarter Trådstarter ¤Sunshine¤
  • Opprettet Opprettet
¤

¤Sunshine¤

Guest
er jo så dyrt med dyne ..   tenker å shoppe på ikea, men de er jo 150 bred, og vanlige dyner er vel 140 cm?

passer ikea sine dyner bare til ikea- dynetrekk??  eller dere som har dyne fra ikea, bruker dere dynetrekk fra andre butikker også?

Har ikkje kjøpt dyner på Ikea av nettopp den grunnen du skriv. Dei har laga senger, dyner og puter slik at du er nødt til å kjøpe laken, dynetrekk og putetrekk på Ikea. Sikkert lurt for dei, men veldig irriterande for kunden!!!

sogn78 skrev:
Har ikkje kjøpt dyner på Ikea av nettopp den grunnen du skriv. Dei har laga senger, dyner og puter slik at du er nødt til å kjøpe laken, dynetrekk og putetrekk på Ikea. Sikkert lurt for dei, men veldig irriterande for kunden!!!

det var det jeg fryktet ja... =(    hvor har de billige dyner da?   søkt på kid.no nå og hjelpemeg..

spar kjøp kanskje?

Amourica skrev:
Jysk bruker vel å ha salg på dyner titt og ofte.

åå  takk =) jysk tenkte jeg ikke på

vi har dyner fra spar kjøp og prinsess. kjøpte stor dyne til minin da hun fikk stor seng i fjor. den kosta ikke så mye på princess ca 300kr mener jeg, men skulle vi ha skikkelig dyne så var de dyre, men har holdt fint med fiber dyne eller hva de heter.jysk har også ok pris.

senga hennes er fra ikea og vanlig 90 laken funker fint på 80 bred seng/madrass.
 dynetrekket vet jeg ikke, men mener jeg måtte legge det fra meg igjen da jeg så at det var teite str. blir som å handle i sverige, de har helt andre mål på dyner, puter og madrasser og ikke minst vinduer :p

Back
Topp