Dyner:)

~~Lykke~~

Flørter med forumet
Er helt blank på alt utstyr man må ha, og hvilke mål:P
Lurer på åssen mål er det på "senge dyne" og "vogn dyne"?:)

Vogndyna er 65*80. Den kan jo også brukes i senga, men vi brukte hakket større som er 80*100. Da slapp vi å kjøpe to små dyner, for de blir jo ikke brukt så lenge uansett :)

Tror å huske at vogndyne er 60x80 og sengedyne er 80x100.

Okey:D Takk for svarene:)
Kjempe flott:D
Da blir det dyne shopping snart:D

Vi brukte begge deler, storebror likte seg veldig godt i vognen og sov der natt og dag de første månedene. Gikk over til babydyne ved 6 mnd når han begynte å sove i sprinkelsengen og juniordyne nå i høst (ble 2 nå i mars). Så får vi hvordan lillesøster liker seg :)

det er tilbud på fiberdyner på KID nå... :) Og puter.. :)

Kjøpte dyne og pute - den minste størrelsen - i dag for 201 krone

Dollface skrev:
det er tilbud på fiberdyner på KID nå... :) Og puter.. :)

Kjøpte dyne og pute - den minste størrelsen - i dag for 201 krone

Da vet jeg hva jeg skal i lunsjen 

Jeg var på Kid en tur selv i dag, og det ble en fiberdyne til vogna, men tror ikke jeg kan bruke fiberdyne i sengen, for den var litt tynn.. må nok ha en gåsedunsdyne til sengen... Men ganske greit med 30% avslag på fiberdynene da :)

cria skrev:
Jeg var på Kid en tur selv i dag, og det ble en fiberdyne til vogna, men tror ikke jeg kan bruke fiberdyne i sengen, for den var litt tynn.. må nok ha en gåsedunsdyne til sengen... Men ganske greit med 30% avslag på fiberdynene da :)

Tror jeg husker at jeg kjøpte dundyne på jysk sist, den var rimelig og god :) I tillegg sov han jo på lammeskinn så han var så absolutt ikke kald :D

Back
Topp